dinsdag 21 augustus 2012

En weer was het een feest

Eindelijk tijd om de blog te schrijven, gisteravond heel laat thuis vanmorgen weer vroeg op om vervolgens op weg te gaan naar allerlei afspraken. Auto in auto uit en de temperatuur buiten gaat langzaam weer omhoog, pfffft. Door de drukte van vandaag ebde het speciale gevoel van de zomermeditatie langzaam weg. Nu is de rust weer terug en tijd om te schrijven. De warmte heeft de mensen niet weerhouden om te komen, geweldig! 's ochtends voelde ik al een nieuwe engel ik vraag naar een naam er ging van alles door mijn hoofd maar niets concreets, komt wel dacht. In de namiddag ben ik bezig met wat dingen voor te bereiden in de meditatieruimte en geniet van de rust. Als ik uit het raam kijk naar de de mensen die voorbij komen, de een met een tas met boodschappen de ander komt uit zijn werk of laat de hond uit en bij mij bedenk ik glimlachend komen langzaam de engelen binnen stromen. Het geeft een speciaal gevoel en gelijk ook zo gewoon omdat ik al op hele jonge leeftijd contact heb met deze energieën. Opeens is daar de nieuwe engel een prachtige jonge man een engelmens op aarde geweest en nu weer terug in zijn engelstaat in het licht. Hij noemt zijn naam, ik zie zijn prachtige kleuren en hij verteld waar hij de mens op aarde bij wil/kan helpen. Ook verteld hij een klein stukje van wat die avond in de meditatie staat te gebeuren. Ik schrijf op zijn verzoek deze info op en ga weer verder met waar ik mee bezig ben. Langzaam stromen de mensen binnen en de meditatie begint. Ik weet niet wat we gaan doen enkel het kleine stukje wat de nieuwe engel heeft aangegeven. Dan staat Lord Maitraya in de kring hij begeleid de meditatie en als je ook nu weer aan mij vraagt hoe ging de reis wat hebben jullie gedaan kan ik je het niet goed vertellen. En ik denk dat het ook niet uit te leggen is, het is zo bijzonder en uniek dat je dit zelf moet ervaren, dan pas weet je wat er gebeurt. Het is een avond zo speciaal dat je bijna spijt moet hebben dat je hier niet bij was. Ook de tweede meditatie begeleid door de nieuwe engel is zo mooi! De lichtkring het engelbericht en de engelkaarten maken het feest weer compleet en natuurlijk proosten we met een een glas bubbels ook deze avond op onszelf met een schaal verrukkelijke hapjes genieten we na van deze bijzondere avond. De kristallen gaan mee met de nieuwe eigenaars en hebben hun boodschap/werking via mij kenbaar gemaakt. Als iedereen naar huis is stap ik in de auto onderweg naar huis moet ik echt even goed contact met de aarde maken ik zweef op vleugels van deze prachtige dag!
Een reactie plaatsen