zaterdag 13 oktober 2012

Een avond in een spiritueel ecntrum

Een avond in Culemborg een spiritueel centrum op uitnodiging om een engel meditatie te verzorgen. Ik ben zeer verrast en blij dat er niet enkel om helderziende waarnemingen gevraagd wordt maar juist om de engel meditatie. Ik leg de engelen berichten om de kaarsjes, steek de wierook aan en drink een kopje koffie met de bestuursleden. Langzaam komen de leden binnen ik voel dat de meerderheid wat afwachtend is. De kaartjes met de naam van ieder staan op de grond voor hun voeten ik voel dat er berichten gaan komen tijdens de meditatie. We beginnen met de basis oefeningen dan gaan we naar het veld met de prachtige energie kleuren waar een kring van licht om je heen komt. Engelen lichtwezens, begeleiders ze zijn er allemaal. De zinnen gaan door mijn hoofd de eerste berichten komen en langzaam ga ik de kring rond en iedereen krijgt een bericht, de een kort de ander wat langer. De groep zijn allemaal healers / magnetiseurs en hebben allemaal een link met kinderen. De boodschap is vooral verder te gaan je pad te verbreden, het mag een tandje bij gezet worden. De reacties zijn positief en iedereen heeft wel iets ervaren, het ijs is gebroken. Er begint een kou te ontstaan bij sommige en in de pauze voel ik het ook het wordt kouder. Ik begrijp wat ons te doen staat en als we klaar staan om te beginnen aan de tweede meditatie zie en voel ik de ruimte helemaal vol staan met zielen zij staan te wachten dat ze naar het licht kunnen. Alleen degen die mij uit heeft genodigd heeft dit ooit eerder gedaan de rest van de groep niet en zie toch iet wat paniek en angst ontstaan. We beginnen eerst aan de zee met Maria Magdalena, helemaal vloeibaar worden, alles even los laten en weer helemaal opnieuw gevuld worden met nieuwe energieën. Als we weer terug zijn uit deze meditatie gaan we staan om de lichtkring te creëren. Er staan veel zielen te wachten ook nu weer vanuit de oorlogstijd. Zelfs een leger uit de romeinse tijd komt met paard en wagen de kring in, ook nu gaan er dieren mee. Een prachtig licht vol met liefde en veel engelen en lichtmeesters zij vangen de zielen op en begeleiden ze verder naar het licht ons thuis. Als de ziel eerst nog angstig staat te kijken wat er gebeurt zo wonderlijk is het om te zien hoe blij ze zijn als ze eenmaal mee gaan  in dit licht. De ziel is zich weer bewust van wie hij/zij is. Dan sluit de lichtpoort en langzaam wordt het weer warmer. De reactie is dat de groep het als heel bijzonder heeft ervaren. Mooi hoe iedere zijn /haar ervaring heeft gehad en hier nooit meer om heen kan :) Een engel bericht en een engel kaart maken de avond helemaal compleet. De terugreis geeft mij de gelegenheid om te genieten van een geslaagde avond.
Een reactie plaatsen