zondag 25 oktober 2015

Uit mijn boek Engelen om je heen



Als ik wakker wordt zie ik de prachtige energieën van de engelen. Ze zijn om mij heen, in de kamer, de gang en in mijn werkkamer.  Het licht wat zij uitstralen vormen mooie kleuren en contouren wat op hun buurt weer een beeld vormt hoe de engel eruit ziet. Het geeft zoveel liefde, warmte en een veilig gevoel. Ik voel de energie afgelopen nacht om mijn hoofd. Een zachtgroene / gele energie stroomt door de slaapkamer en cirkelt rond mijn hoofd. Ik lig al een tijdje te woelen en te draaien tot ik deze energie waarneem. Het geeft me rust en als ik er heel bewust naar kijk voel ik mijn ogen zwaarder worden. Het laatste wat ik nog weet is dat ik een blauwe stroom waarneem waarin ik mee stroom en dan ben ik weg. Ik wordt de volgende ochtend  met een andere gevoel wakker, energieker en ben ik weer terug in de flow van wie ik werkelijk ben. Dit gevoel was ik een paar weken kwijt.....Meer lezen?
Bestel hier mijn boek http://www.bol.com/…/p/engelen-om-je-heen/9200000047121809/…



Een reactie plaatsen