dinsdag 30 augustus 2016

Goudlicht

Wanneer ik bezig ben om een aantal blogs voor te bereiden voel ik een gouden energie om mij heen. Ik geef hier niet gelijk gehoor aan het blijft om mij heen en de behoefte om mij te wentelen in goud neemt toe. Ik sluit mijn ogen en wordt direct omringd door een kring met gouden engelen. Een sterke stroom van goud brons vult de kring waarin ik mij bevind. Wijsheid en kracht vullen deze energieën alsof de engelen zingen zo komen deze woorden binnen. Ze zenden prachtige woorden ze zenden dat we stralen als sterren dat we kunnen zijn wie we zijn, stralend in ons eigen kracht. Het is tijd om je wijsheid te gebruiken om je niets meer aan te trekken van wat buiten jou gebeurt. Het wordt tijd om dat wat je naar aarde heeft gebracht te gaan doen. Je te onderscheiden van wat in jou gebeurt wat jij wil wat jij bent en wat jou reis naar aarde heeft gebracht. Goud, de kracht van het vrouw zijn Maria, Maria Magdalena de tempels van Isis de , het gouden oog van Henoch. De baden van Rome, de tempels van Lemurie Atlantis. Het goud wat straalt in en om het energetisch veld. Het goud waar we allen mee verbonden zijn vanuit de oer-korst tot aan de lichtrijken.Wij de engelen van de gouden straal van kracht, wijsheid, genezing en stralend  als de sterren verschijnen wij in ieders leven. Wanneer je de energie van goud nodig hebt roep ons en wij zullen verschijnen. De energieën worden gebundeld  als de oproep verschijnt van een eenmalig meditatie van de nieuwe Gouden straal. Wij groeten u als de gevleugelde goudstof van Orion.
©Engelen om je heen
Een reactie plaatsen