zondag 27 november 2016

Healen met Engelen


Een aantal weken geleden start de cursus healen, bijzonder om te zien hoe snel de groep de basis technieken al onder de knie hebben en al snel intuïtief healen. Mooi hoe de eerste waarnemingen ontstaan en ze van de ene verbazing in de andere vallen. Het valt me ook nu weer op dat men nog denkt dat er allerlei tover trucjes voor nodig zijn om iets waar te nemen. Of dat er een donderslag en lichtflitsen ontstaat en er dan vanzelf een engel of gids in de deur opening staat. Helaas, ik moet iedereen dan teleurstellen! Dit weekend leeert ook deze groep healen met engelen, tranen vloeien als AE Rafael en Michael de cursisten afstemmen op deze bijzondere energie. Mooi om te zien wat er allemaal gebeurt tijdens deze sessie, ik kan mee kijken, en zo alles in de gaten houden, in de reis die de cursisten maken met de engelen, en ben dankbaar voor deze bijzondere gave en alle andere gave die ik heb ontwikkeld. Ook nu mag ik weer een groep healers op aarde afleveren! Dank Engelen voor jullie begeleiding!
©Engelen om je heen
Een reactie plaatsen