zaterdag 26 november 2016

Zoveel engelen

Er zijn zoveel engelen op aarde, het lijkt of dit steeds meer wordt. Waar ik ook kijk ze zijn met zovelen, loop ik in de winkels zie ik ze, loop ik in het verzorgingshuis dan zie ik direct de grote engel boven het gebouw. Op de markt, als ik met de auto onderweg ben zelf dan langs de weg, boven auto's, als ik bij de stoplichten wacht dan zie ik ze maar ook de overleden dierbaren die bij hun geliefde zijn. Het is soms zoveel dat het lijkt dat ik door een sluier van energieën kijk. Waarom zijn zij met zovelen op aarde? Om de mens te helpen met het bewustzijn, om degene die afgestemd zijn op deze energieën te helpen, vertrouwen te geven dat er meer is tussen hemel en aarde, dat de dood geen dood is, maar een overgaan naar een andere sfeer. Kleuren, namen, geuren alles wisselt zich af, in het verleden  focuste ik  mij te veel op een naam. Engelen kun je waarnemen als een kleur een geur een gewaarwording een gevoel van warmte, en al die prachtige veertjes op je pad. Waarmee ze laten weten dat ze bij je zijn. Je pad loop je niet alleen, we kunnen om hulp vragen en hier schort het vaak aan. We kunnen het zelf, tenminste dit houden we vol om ons daar aan vast te houden. Hulp vragen... is iets waar we aan kunnen werken. Heb je het al eens aan de engelen gevraagd of ze laten weten dat ze bij je zijn?  Vraag bv of ze dit door middel van veertjes willen laten weten, kijk dan maar eens waar je deze veertjes al niet tegen komt, je zult verrast zijn.
De engelen ze stonden vannacht in  de deuropening ze waren zo mooi van kleur, paars/lila/blauw, grote gestalte met een krachtig licht wat hun vleugels weerspiegeld. De transparante witte engelen stonden in mijn werkkamer, Maria- Magdalena vandaag aanwezig tijdens de reading sessies Als ik later in de auto stap staan ze er allemaal, Michaël, Rafael, Ismaël, Saint Germain, Thomas, Uriël, Gabriël. Zo fijn lieve engelen om omringd en beschermd te zijn door jullie! Ik ga op weg naar de healing cursus, vandaag gaan de cursisten leren healen met Engelen. AE Rafael begeleid de sessie, en hij laat aan mij zien wat we gaan doen, bijzonder!
©® Engelen om je heen 
Een reactie plaatsen