woensdag 28 december 2016

De laatste dagen van 2016


Een nieuwe maan(29 december) kondigt een nieuw begin aan van een nieuwe fase. De zon en de maan staan samen in Steenbok, waardoor de eigenschappen van de Steenbok meer invloed gaan krijgen. Steenbok maakt betrouwbaar en geeft structuur, maar geeft ook de neiging om allerlei verantwoordelijkheden op je te nemen die je niet zomaar weer kunt afschudden. Zeker met Mercurius retrograde is het goed om twee keer na te denken (voelen!) voordat je een verplichting aangaat! De grote uitdaging is om naar je gevoel te luisteren en dat ook te uiten naar anderen. Welke behoeften heb jij? Wat doe je en zeg je wel of niet om daar trouw aan te zijn?  Misschien is dit wel de grootse uitdaging voor 2027!....luisteren naar je gevoel!
De nieuw maan geeft mij dit jaar onrustige nachten de uren gaan voorbij dit met prachtige engelen energieën in onze kamer maar toch de irritatie dat de slaap maar niet wil komen is groter dan de euforie van de engelen. De duizelingen, het suizen in mijn oor en hart kloppingen. Voor mij is het duidelijk dat ik 2017 laat gebeuren go with the flow. Neemt niet weg dat ik ook duidelijke keuzes maak in wat ik wel of niet meer wil en dit nastreef vanuit mijn hoogste goed. De drang om mijn creatieve projecten weer op te pakken is sterk en hier ga ik met hart en ziel gehoor aan geven. De lichtkinderen, engelen, de engelen van Atlantis en lichtmeesters wachten tot ik weer zo ver ben om verder te schijven.  Geniet van de mooie maar ook pittige energieën precies in de tijd van bewustwording van het licht en wie jij bent.....licht, liefde en kracht! We gaan langzaam 2016 uitzwaaien en heten 2017 welkom. We laten een pittig jaar achter ons en kunnen uitkijken naar ruimte, je ware zelf in verbinding met het hoogste licht en waarheid. Tastbaarheden raken steeds meer op de achtergrond en we gaan naar vertrouwen en dit is best nog een lastig onderwerp maar we kunnen het beter maar aan gaan anders blijven we er last van houden en dit is iets wat we echt los kunnen laten.....vertrouw op wie jij bent dan heb je het grootste werk gedaan!
Op naar een nieuw jaar!!!maar eerst de nieuwe maan met de start van een nieuw begin! hoe mooi sluiten we 2026 hiermee af en stromen nu al naar een nieuw begin!
©Engelen om je heen
Een reactie plaatsen