zondag 26 februari 2017

Een baby wordt geboren...


Een baby wordt geboren en ik had al een tijdje een cadeautje in mijn gedachten. Ik voel dat ik al snel het prachtige jongetje mag gaan bewonderen dus ga ik snel op pad naar mijn favoriete winkel. Ik kijk en ruik en de geur valt me tegen van de babylijn, Mmmm wat dan....een stemmetje zegt "wacht maar er komt iets anders. De volgende avond komt Suzanne voor een reading, ze is eerder geweest maar heeft nog vragen. Ik kijk naar de prachtige engel op aarde tegenover mij, en luister naar haar vragen, Ze verteld over haar werk en over de baby massage....baby massage zeg ik en heb jij ook cadeaubonnen en geef je ook workshops? Ja ze heeft cadeau bonnen en ze komt ook nog de massage thuis geven!Dus zeg ik  'dan wil ik graag een bon' en zie de engelen achter haar staan, en weet direct dat dit het cadeau is waar ze de dag ervoor op doelde. Prachtig dat jij baby massage geeft zeg ik, en ook nog info voor de ouders via de baby ik raak helemaal enthousiast, geweldig dit is juist in deze tijd zo mooi. Baby s die op deze manier al zoveel door kunnen geven aan hun ouders. Suzanne geeft ook workshops om ouders te leren masseren en ik denk dat ze ook de ouders gaat leren om de info te ontvangen wat hun kindje te vertellen heeft. Waarom is het kindje bij deze ouders wat heeft het kindje de ouders te leren of wil het kindje van de ouders iets leren, waarom huilt het veel ect......allemaal info die zo nuttig kan zijn.Twee dagen later ga ik op pad met mijn bon op zak en het wordt enthousiast ontvangen door de ouders van de mooie Jack. Een prachtig kindje zo sereen en volmaakt ik raak al geëmotioneerd als ik de eerste foto' s zie  en dan zie ik hem nu live, bijzonder!
Natuurlijk wil ik graag de site van Suzanne delen met jullie want als je een bijzonder cadeau zoekt kijk dan op haar site!
littlespirit  www.littlespirit.nl
©Engelen om je heen

Een reactie plaatsen