donderdag 16 maart 2017

Metatron

Metatron Kubus
Aartsengel Metatron verschijnt in een meditatie terwijl we bezig zijn met de basis oefeningen. De geometrische vormen zie ik door de ruimte circuleren. Dan is het even lastig om bij de les te blijven en tegelijk de info op te pakken die ik op dat moment ervaar. Ik ga dan al een stuk verder in de ervaring waar de groep later ook in mee gaat. Ik hoop dat ik niet iets vergeet of iets dubbel zeg. Een heerlijk energie is er in de ruimte als ik Metatron waarneem. De prachtige vormen de octaëder, hexahedron(vierkant), tetraëder, dodecaëder en de icosaëder. De welbekende kubussen, driehoeken ect. ga vooral Google als je hier meer van wil weten. Ik voel dat we een opschoning ontvangen met deze energie voor het samen smelten van onze hogere energieën met ons lichtlichaam. Een geweldige meditatie die helpt om los te komen van oude overtuigingen en je vrij te maken om de hogere energieën in te laten dalen in je lichtlichaam.
©Engelen om je heen


Een reactie plaatsen