Doorgaan naar hoofdcontent

Een jaar lang werken met Engelen

In de jaar cursus werken met engelen maken we kennis met Aartsengel Jeremiel. De week voor de cursus datum verschijnt Jeremiel als ik met het cursus materiaal aan het werk ben. Hij staat ineens naast me en ik neem een krachtige bijna Ischmael energie waar, daadkracht en zuiver. Zijn energie heeft een melkachtige transparante/lila/ licht groen kleur. Hij geeft aan waar we aan gaan weken, hoger bewustzijn een transformatie die de deelneemsters naar een hogere afstemming brengt en hoe dat komt op de middag zelf?en daar vertrouw ik inmiddels onvoorwaardelijk op. Jeremiel is de engel die je helpt met je levens lessen, ziels - plan, achter je laten wat niet meer dient en een nieuw pad creeren vanuit een hoger plan, zo geeft hij aan terwijl mijn vingers over het toetsenbord vliegen. Een opdracht om buiten in de prachtige tuin uit te voeren. Welk kristal? ik zoek op internet maar het voelt niet goed, amethist? nee ik vraag aan Jeremiel met welk kristal hij deze middag verbonden is? De Girasol geeft hij aan en ik glimlach, de kristallen die ik thuis hebt liggen en niet zo goed bergreep waarom ik ze perse moest bestellen. Jeremiel geeft aan dat ik een remedie moet maken van een aantal verschillende remedies en ik probeer het zelf een paar dagen, wow wat een mooie remedie is dit en wat gebeurt er veel in mij. Tijdens de cursus middag beginnen we nadat iedereen de Jeremiel remedie heeft genomen met de meditatie en ik val stil nadat ik Jeremiel waarneem in de kring en er ineens engelen overal vandaan komen en een licht netwerk om de kring weven. Als een vlechtwerk zo vlechten ze een beschermende laag om de kring. Dan voel ik een soort elektrode links en rechts van mijn slapen en dit zijn licht verbindingen om ons systeem naar en hogere bewustzijn af te stemmen. Er gebeurt van alles en vertel wat ik zelf waarneem om de groep hierin mee te nemen. Het geeft een lichte druk in mijn hoofd en voel ook wat draaiing in mijn maag. Hoofd( hypofyse en pijnappelklier) , thymus en door via de ruggengraat naar de voeten voor een betere gronding en zo krijgt ons systeem een upgrade. Jeremiel geeft info, waarnemingen worden sterker, duidelijker en dit zal voor iedereen anders zijn maar vooral het derde oog zal verder ontwikkelen. Het lichtlichaam is aangepast aan de energie waar we nu op aarde aan toe zijn.Lichamelijk kunnen we last hebben en dient de grondig weer opnieuw verankert de worden. De reis gaat verder naar de tempel van Jeremiel en naar de Girasol prachtige informatie ontvangen we en dan worden we terug gebracht en staat Aartsengel Michael ons op te wachten om ons vervolgens weer te verbinden met ons lichaam en de aarde. Ik voel de misselijkheid en de duizeligheid van de groep er is heel veel gebeurt, wow wat heftig........de opdracht gaat iedereen individueel in de tuin maken , het is prachtig weer zelfs te warm dus de schaduw van de prachtige bomen is meer dan welkom. Hoe mooi het in elkaar past na deze heftige meditatie een moment voor jezelf te hebben en rustig weer terug kan komen op aarde en even in je eigen energie aan een opdracht te werken die je nog meer helpt om weer bij jezelf te komen. Als we weer bij elkaar zijn dan is iedereen weer hersteld en is de duizeling en misselijkheid bij mij ook weg. We doen niet zo veel meer de sessie is meer dan voldoende voor deze middag. Een hele bijzondere energie en ik vind het heel fijn om met Jeremiel te werken. Ook de groep heeft ondanks het een pittige sessie het als heel bijzonder ervaren. De energieen zijn sterk op dit moment op aarde maar ook heel liefdevol, een verhoogde energie of hoe je het ook noemen wilt het is weer tijd voor een upgrade dus je weet wat je te doen staat!
Dank Jeremiel!
© Liefs Joke
Wil jij in 2019 aan deze jaarcursus( 1 x per maand) deelnemen stuur dan een mail naar info@engelenomjeheen.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

Betekenis van de vlinder en Ooievaar volgens de engelen

Vlinders ze zijn massaal weer om me heen ze raken me zelf even aan terwijl ze langs of om me heen fladderen. Ik zie tijdens een fietstocht samen met onze hond Bo een bewoond ooievaars nest, drie jongen zie ik staan in het mooie grote nest. het lijkt me te betoveren ik kan heel dichtbij komen en zie tegen de mooie blauwe hemel de ooievaars en heel veel licht om dit nest. Ik zie de engelen en de natuurwezens dit nest beschermen. het is een heel bijzondere schouwspel het grote ronde nest op een hoge paal reikend naar de prachtige hemel het leven gegeven omringden en gekoesterd door het hoogste licht. En gevoed door het licht zegt Ischmael hij staat ineens me. Het raakt me diep zeg ik tegen Ischmael.Ook hier fladderen de witte vlinders ineens om me heen. Zelfs Bo wordt verwelkomt door de vlinders, hij ziet het niet goed meer doordat hij nog maar weinig zicht heeft met  ë ën oog het andere oog is helaas blind. Ooievaar staat voor nieuw geboort

De betekenis van witte veertjes op je pad

Kom je ze ook wel eens tegen en vaak op onverwachte momenten of plekken? mooie witte veertjes, klein groot wit of zelfs met mooie kleuren. De witte veertjes zeggen je vaak iets over de situatie waar je in zit of bevestigen iets waar je over loopt te piekeren of je hebt een vraag gesteld aan de engelen met de veer geven ze je een teken. Soms heb je geen vraag gesteld of weet je eigenlijk niet zo goed waarom je op dezelfde dag veertje tegen komt. Het eerste wat in je op komt of de persoon waar je als eerste aan denkt is vaak het teken van het veertje, een groet ze laten weten dat ze er zijn, een duw in de rug, troost enz. De veertjes kunnen je ook aanmoedigen een andere keus te overwegen of je adviseren in een bepaalde situatie. De veertjes zeggen ook vaak dat de engelen bij je zijn en dat je niet zo moet twijfelen. Grote veren zeggen vaak iets over de afstemming op indianen, sjamanen, wijsheid en rituelen. De kleuren in de veer zeggen iets over de engel. Deze specif

Boodschap van de Vlinders en de Libelle

Vlinders, ze zijn in grote getale aanwezig. Eerder schreef ik hier al over. De witte vlinder danst om mij heen. Raakt me even aan en vliegt weer weg. Als ik zit te schrijven zie ik in mijn ooghoeken een vlinder tegen het raam fladderen. Als ik op kijk lijkt het of de vlinder me begroet en fladdert dan weer weg. De vlinder tovert een glimlach op mijn gezicht. Vandaag geniet ik van de zon ik zit een , voor mij, belangrijk stuk te lezen en de vlinder komt voorbij, tikt me aan en vliegt door naar de petunia die nog altijd mooi in bloei staat. Ik begrijp wat je komt vertellen vlinder! Het is een bevestiging dat het goed is. Dan kijk ik op en zie drie prachtige libelle om de petunia vliegen. Libelle, Communicatie via dromen, alertheid, illusies doorbreken, verandering. Als een schepsel van wind staan zij voor veranderen. Als een schepsel van water vertegenwoordigen zij 'een droom'. Andere symbolische betekenis die verband houden met libelle zijn welvaart, kracht, moe