Doorgaan naar hoofdcontent

Aarde Healing


De aarde heeft het zo hard nodig dat we licht sturen, individueel en gelijk collectief. Oproep van de engelen als jij iets wil doen voor de aarde en alle bewoners van de aarde. NL tijd 20.00 uur een paar minuten stil te staan bij onze geliefde moeder aarde. Ga even op een rustige plek zitten en sluit je ogen. Maak contact met de aarde via je stuitchakra en je voeten. Vraag AE Michaël om je te beschermen met zijn mantel en zwaard van licht. Open je kruinchakra nodig het Goddelijk licht uit om via je kruinchakra naar binnen te stromen en laat dit licht door je hele lichaam stromen. Het stoomt via je hartchakra naar buiten, creëer een ei van licht om je heen, dit is je aura die zich vult met het Goddelijk licht. Verbind je vanuit je hartchakra met de engelenrijken  en zie in gedachten draden van licht vanuit je hartchakra naar alle engelen stromen. De engelen en jij zijn nu verbonden zij zullen net als wij ook helpen om licht en liefde naar de aarde te sturen. Ook zorgen zij ervoor dat je op een veilige manier verbonden bent met alle anderen die ook aan deze aarde healing mee doen. Vraag om hun leiding/begeleiding om je te helpen licht en liefde naar de aarde en alle bewoners van de aarde te sturen. Stel je dan nu voor dat je onze geliefde aarde als een klein juweel tussen je beide handen houdt, stuur nu het licht via je handen naar de aarde en zie de aarde zich helemaal vullen met dit licht vanuit jou handen.
Laat dit licht dan via de aarde naar alle bewoners van de aarde stromen en vraag om hulp voor de aarde en alle bewoners van de aarde. Vanuit je hartchakra laat je liefde stromen naar de aarde en alle bewoners van de aarde. Je bedankt de engelen en het Goddelijk licht voor hun hulp het stromen blijft deze avond automatisch door gaan.  Het is belangrijk om weer contact met de aarde te maken en nogmaals de mantel en bescherming te vragen aan AE Michaël. De engel bedanken jou voor je hulp! Mocht het niet lukken om op 20.00 uur hier aan mee doen dan is het ook goed om dit eerder op de dag te doen en je om 20.00 uur in gedachten je te verbinden met alle zielen en engelen.
Waarom een speciale tijd? omdat we dan met velen een krachtig licht creëren.
© Engelen om je heen

Reacties

Anoniem zei…
Mooi, zo'n collectieve meditatie! Steeds meer mensen gaan geloven in de kracht van gebundelde positieve energie en het effect hier van...zelfs mijn zoon raakt overtuigd! Prachtig! Jo
Mooi Jo dat je zoon ook hierin gelooft! Wat een geweldige verandering!!!!
Anoniem zei…
Heerlijk ik heb hem net gedaan en het ging helemaal tintelen. Vanavond om 20.00 uur nog even bij stilstaan. Dank je Joke en de engelen. Ilse
Fijn dat je de verbinding met de aarde en de engelen al bent aangegaan.Mooi dat hoor dat je tinteling hebt ervaren, de engelen laten weten dat ze je dankbaar zijn!Liefs Joke

Populaire posts van deze blog

Betekenis van de vlinder en Ooievaar volgens de engelen

Vlinders ze zijn massaal weer om me heen ze raken me zelf even aan terwijl ze langs of om me heen fladderen. Ik zie tijdens een fietstocht samen met onze hond Bo een bewoond ooievaars nest, drie jongen zie ik staan in het mooie grote nest. het lijkt me te betoveren ik kan heel dichtbij komen en zie tegen de mooie blauwe hemel de ooievaars en heel veel licht om dit nest. Ik zie de engelen en de natuurwezens dit nest beschermen. het is een heel bijzondere schouwspel het grote ronde nest op een hoge paal reikend naar de prachtige hemel het leven gegeven omringden en gekoesterd door het hoogste licht. En gevoed door het licht zegt Ischmael hij staat ineens me. Het raakt me diep zeg ik tegen Ischmael.Ook hier fladderen de witte vlinders ineens om me heen. Zelfs Bo wordt verwelkomt door de vlinders, hij ziet het niet goed meer doordat hij nog maar weinig zicht heeft met  ë ën oog het andere oog is helaas blind. Ooievaar staat voor nieuw geboort

De betekenis van witte veertjes op je pad

Kom je ze ook wel eens tegen en vaak op onverwachte momenten of plekken? mooie witte veertjes, klein groot wit of zelfs met mooie kleuren. De witte veertjes zeggen je vaak iets over de situatie waar je in zit of bevestigen iets waar je over loopt te piekeren of je hebt een vraag gesteld aan de engelen met de veer geven ze je een teken. Soms heb je geen vraag gesteld of weet je eigenlijk niet zo goed waarom je op dezelfde dag veertje tegen komt. Het eerste wat in je op komt of de persoon waar je als eerste aan denkt is vaak het teken van het veertje, een groet ze laten weten dat ze er zijn, een duw in de rug, troost enz. De veertjes kunnen je ook aanmoedigen een andere keus te overwegen of je adviseren in een bepaalde situatie. De veertjes zeggen ook vaak dat de engelen bij je zijn en dat je niet zo moet twijfelen. Grote veren zeggen vaak iets over de afstemming op indianen, sjamanen, wijsheid en rituelen. De kleuren in de veer zeggen iets over de engel. Deze specif

Boodschap van de Vlinders en de Libelle

Vlinders, ze zijn in grote getale aanwezig. Eerder schreef ik hier al over. De witte vlinder danst om mij heen. Raakt me even aan en vliegt weer weg. Als ik zit te schrijven zie ik in mijn ooghoeken een vlinder tegen het raam fladderen. Als ik op kijk lijkt het of de vlinder me begroet en fladdert dan weer weg. De vlinder tovert een glimlach op mijn gezicht. Vandaag geniet ik van de zon ik zit een , voor mij, belangrijk stuk te lezen en de vlinder komt voorbij, tikt me aan en vliegt door naar de petunia die nog altijd mooi in bloei staat. Ik begrijp wat je komt vertellen vlinder! Het is een bevestiging dat het goed is. Dan kijk ik op en zie drie prachtige libelle om de petunia vliegen. Libelle, Communicatie via dromen, alertheid, illusies doorbreken, verandering. Als een schepsel van wind staan zij voor veranderen. Als een schepsel van water vertegenwoordigen zij 'een droom'. Andere symbolische betekenis die verband houden met libelle zijn welvaart, kracht, moe