Doorgaan naar hoofdcontent

Kinderen vanuit het licht



Uit mijn boek Engelen en meer

Ik kijk mijn kamer rond als ik in mijn bed lig, er is zoveel beweging, ik zie kindergezichtjes een hele rij schuin boven mijn bed. Moet er om lachen, het lijkt of ze over een rand van een wolk naar mij kijken. Mooie helder licht stralen zij uit het zijn de de gezichtjes van de kristalkinderen mooie heldere grote ogen, bijna spierwit haar, serene gezichten maar zeker ook met een eigen wil. Vraag mij af waarom ze hier in mijn kamer zijn, ik zie Aartsengel Gabriel achter deze kinderen staan. Veel energieën zijn aanwezig niet alles is in vorm zichtbaar. Maar zoals dit vaker gebeurt, val ik in een hele diepe slaap en weet niet waarom ik dit zag. De volgende dag is Gabriel steeds aanwezig ook als ik onderweg ben naar mijn schoonmoeder, zij moet voor controle naar het ziekenhuis. In de auto neem ik Gabriel heel sterk waar, het lijkt of zijn licht nog intenser is waardoor zijn vleugels ook intenser zijn. Het licht wat zij uitstralen weerspiegeld als vleugels zo wordt dit aan gegeven door Gabriel. Zijn gewaad is zo mooi parelmoer, hij geeft mij duidelijk wat aanwijzingen voor het boek, teksten geeft hij door, laat ook wat tekeningen zien. Duidelijkheid, openheid, daar sta jij voor, ook in je boeken is dit van groot belang zegt hij. Ik kan dit onder het autorijden niet opschrijven maar ik heb inmiddels het vertrouwen dat dit als plaatjes in mijn hoofd word gelegd en dat Gabriel mij wel komt dicteren als dit nodig is. De kinderen zijn er om mij te helpen met de hulp die ik aan de hooggevoelige kinderen biedt, zij laten zich aan mij zien zodat ik weet dat ze er zijn. Is niet nodig om naar het kinderrijk te komen, zij komen nu naar jou zegt Gabriel. Als ik in de wachtkamer van het ziekenhuis zit, spelen er twee jonge kinderen in de buurt waar ik zit. Ze hebben beide zo'n zelfde gezichtje als ik vannacht hebt gezien, een van de twee is erg angstig voel ik, onzeker het andere jongetje doet wat hij wil zonder schroom stapt hij op het speelgoed af en speelt hier heel vrolijk mee. Beide zijn erg gevoelig en pakken veel van alle prikkels om hen heen op. Gabriel staat achter een van de jongetjes, ik zie het jongetje om hem heen kijken en besef dat hij Gabriel waarneemt alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, hij is nog vrolijker geworden en speelt gewoon weer verder. Heerlijk als je nog zo open en ontvankelijk bent en alles gewoon waar is. Aartsengel Gabriel als een grote krachtige engel maar gelijk zo vertrouwd en koesterend, aan hem vertrouw je je kind toe zonder angst zonder oordeel. Maar vol met liefde neemt hij elk kind op in zijn liefdevolle krachtige Gods vleugels. Wil je dit zo opschrijven staat hij nu naast mij te dicteren als ik die avond achter de pc zit. Gabriel betekend Godskracht en met dit licht zal ik alle kinderen van de aarde koesteren en liefhebben, ook zij die opstijgen naar de hemelpoort zal ik in volle glorie ontvangen en koesteren. Gabriel staat links van mij en kijkt mee wat ik op schrijf, zijn licht is nog niet eerder zo dichtbij geweest, wat een zachtheid, kracht en liefde ervaar ik terwijl hij naast mij staat. En zo zal ik je steunen in je project van schrijven en herschrijven, van beleven en geven, van ontvangen en doorgeven, tot de laatste letter is gedrukt zal ik naast je staan. Als ik naar hem opkijk, kijk ik in prachtige donkere maar gelijk heldere ogen ik zou er in kunnen verdrinken zo mooi en fascinerend. Om zijn gewaad ter hoogt van zijn middel heeft hij een brede goudkleurige band met prachtige versieringen, kleine steentjes die schitteren, is mij nog niet eerder opgevallen als ik Gabriel waarneem. Mijn vraag wat dit betekend wordt al beantwoord voordat ik de vraag kan stellen, dit leg ik je later uit. Nu is het tijd om te schrijven, schrijven , schrijven.......

Dit trek ik als ik later een kaar pakt....

Indigo- en kristalkinderen

Je hebt een bijzondere band met kinderen. Je kunt vooral hulp bieden aan hoog sensitieve kinderen.

Reacties

Wondermama zei…
Prachtig...wat heb je een mooi contact met de Aarts Engelen!
Fijne weekend
Groetjes Famke
Anoniem zei…
Nou inderdaad jij hebt een hele mooie en speciale band met kinderen. Daar zijn wij super blij mee. Trouwens het hele bericht is weer mooi om te lezen. Liefs Petra
Dank Femke en Petra, jullie ook een mooi zonnig weekend!
Alie zei…
Wat een mooi bloc weer en toch trek je telkens weer de goede kaart.Echt super.Ik ga die site ook opzoeken.Liefs Alie
Anoniem zei…
Waaauuuwww dat je dan ook die kaart trekt. Ti's meant to be. Kb nu boek van loreen ah lezen. Als die van jou uitkomt dan koop ik hem meteen!
Anoniem zei…
Joke, ik ben een paar dagen weggeweest, wat een leuke reacties heb je gekregen. Zo zie je maar dat je uniek en lief bent, dit was je al toen je klein was, een heel lief meisje. Ben je nog hoor, hi,hi. x Mams
Dank voor de lieve reacties!!
Liefs Joke
Anoniem zei…
Wat mooi!! wat is dit een onwijs mooie blog om te lezen! Super!!

Populaire posts van deze blog

Betekenis van de vlinder en Ooievaar volgens de engelen

Vlinders ze zijn massaal weer om me heen ze raken me zelf even aan terwijl ze langs of om me heen fladderen. Ik zie tijdens een fietstocht samen met onze hond Bo een bewoond ooievaars nest, drie jongen zie ik staan in het mooie grote nest. het lijkt me te betoveren ik kan heel dichtbij komen en zie tegen de mooie blauwe hemel de ooievaars en heel veel licht om dit nest. Ik zie de engelen en de natuurwezens dit nest beschermen. het is een heel bijzondere schouwspel het grote ronde nest op een hoge paal reikend naar de prachtige hemel het leven gegeven omringden en gekoesterd door het hoogste licht. En gevoed door het licht zegt Ischmael hij staat ineens me. Het raakt me diep zeg ik tegen Ischmael.Ook hier fladderen de witte vlinders ineens om me heen. Zelfs Bo wordt verwelkomt door de vlinders, hij ziet het niet goed meer doordat hij nog maar weinig zicht heeft met  ë ën oog het andere oog is helaas blind. Ooievaar staat voor nieuw geboort

De betekenis van witte veertjes op je pad

Kom je ze ook wel eens tegen en vaak op onverwachte momenten of plekken? mooie witte veertjes, klein groot wit of zelfs met mooie kleuren. De witte veertjes zeggen je vaak iets over de situatie waar je in zit of bevestigen iets waar je over loopt te piekeren of je hebt een vraag gesteld aan de engelen met de veer geven ze je een teken. Soms heb je geen vraag gesteld of weet je eigenlijk niet zo goed waarom je op dezelfde dag veertje tegen komt. Het eerste wat in je op komt of de persoon waar je als eerste aan denkt is vaak het teken van het veertje, een groet ze laten weten dat ze er zijn, een duw in de rug, troost enz. De veertjes kunnen je ook aanmoedigen een andere keus te overwegen of je adviseren in een bepaalde situatie. De veertjes zeggen ook vaak dat de engelen bij je zijn en dat je niet zo moet twijfelen. Grote veren zeggen vaak iets over de afstemming op indianen, sjamanen, wijsheid en rituelen. De kleuren in de veer zeggen iets over de engel. Deze specif

Boodschap van de Vlinders en de Libelle

Vlinders, ze zijn in grote getale aanwezig. Eerder schreef ik hier al over. De witte vlinder danst om mij heen. Raakt me even aan en vliegt weer weg. Als ik zit te schrijven zie ik in mijn ooghoeken een vlinder tegen het raam fladderen. Als ik op kijk lijkt het of de vlinder me begroet en fladdert dan weer weg. De vlinder tovert een glimlach op mijn gezicht. Vandaag geniet ik van de zon ik zit een , voor mij, belangrijk stuk te lezen en de vlinder komt voorbij, tikt me aan en vliegt door naar de petunia die nog altijd mooi in bloei staat. Ik begrijp wat je komt vertellen vlinder! Het is een bevestiging dat het goed is. Dan kijk ik op en zie drie prachtige libelle om de petunia vliegen. Libelle, Communicatie via dromen, alertheid, illusies doorbreken, verandering. Als een schepsel van wind staan zij voor veranderen. Als een schepsel van water vertegenwoordigen zij 'een droom'. Andere symbolische betekenis die verband houden met libelle zijn welvaart, kracht, moe