Doorgaan naar hoofdcontent

Mijn naam is Thomas






Ik zie de lichtkinderen kijkend vanuit het licht naar ons op aarde, zo liefdevol en zo vol begrip zoals wij onze ervaringen aan het beleven zijn. De een heeft gekozen om al zijn/haar karma op te lossen in dit leven de ander vindt dit nog eng omdat het loslaten zo zwaar lijkt te vallen. Zij oordelen niet, over niemand, dit doen wij zelf, we hebben vaak een zwaar oordeel over onszelf en/of naar een ander. Waarom zijn zij zo aanwezig? Om de waarheid naar boven te halen, de waarheid van de groei, bewustzijn, licht, liefde, kracht, eenheid, harmonie.
Jullie zien ons als een kind, maar wij zijn vele ionen verder in bewustzijn als de aardse mens, jullie in deze creatie op aarde moeten vaak lager in bewustzijn zakken maar zijn veelal hoger, hogere bewustzijn vormen. Wij zeggen niet dat wij hoger zijn, nee wij allen zijn gelijk. Het aardse mens wil enkel bewijzen dan pas geloven zij wat er gebeurt, dit heeft met het oervertrouwen te maken wat ooit, eeuwen geleden is verdwenen. Pas als dit diepe vertrouwen weer terug is in jullie systeem dan pas kan het aardse mens weer verder naar een nog hogere gelegen bewustzijn. dit is een bewustzijn die boven alles uitstijgt. De plasmatische bewustvorming van een niet gecreëerde vorm, maar een vorm wat is zoals het is. Het stijgt en vermeerderd, het omvat alles wat er is en staat toch op zich zelf. De aardse mens is een individu, wat voor ons inhoud te eenzijdig te veel op zich zelf gefocust. De saamhorigheid, de eenheid en de overgave aan een totale vrijheid in alles is een kwaliteit van de hogere energieën. Dit is wat de mens op aarde aan het uitzoeken is, wat is waar, wat is te overzien, wat kan het aan. Pas als alles is ervaren, doorleefd, de yin en yang de plus en min dan zal de scheidingslijn vervagen en is de eenheid, harmonie, saamhorigheid iets wat vanzelfsprekend is, niet meer geleerd te worden.
Mijn naam is Thomas.
Zo uit het niets komt dit bericht, ik zie zijn prachtige lichtgevende haren, zijn prachtige grote ogen en zijn sterke energieën zijn voelbaar. Er zijn zoveel kopieën van Thomas op aarde als ik zijn gezicht zie dan zie ik het gezicht van Bastiaan, Guus, Pieter, Tim, Lot, Noa, Maartje, Orion, Kim, Tom, Bas, Judith, Pim, Fleur, Bart .....

Uit mijn boek engelen om je heen

Reacties

Wondermama zei…
Prachtige boodschap hij heeft helemaal gelijk =D
Wens je een heerlijke dag
Groetjes
Famke
Esther zei…
wauw! Dit bericht had ik ff nodig voor twee verschillende kinderen met 2 verschillende persoonlijkheden en twee soorten 'zorg'die ik ervaar.... Wat een les! liefs Esther
Hoi Famke en Esther,
Wat een mooie reacties, ik ben er zef ook beduusd van hoe mooi dit door is gekomen en wat lijken ze op elkaar al die prachtige lichtkinderen!en jullie zelf als het licht op aarde hebben deze kinderen op aarde verwelkomt. Ook al is dit niet de makkelijkste opvoeding weet dat jullie een belangrijke rol in dit alles spelen.(komt van Thomas)Mooie zonnige dag, liefs joke
Wondermama zei…
Ik zelf en ik denk vele andere moeders vind het een eer om deze kinderen op de aarde te mogen zetten, ik denk dat iedere opvoeding soms wel lastig is maar wat me opvalt ook buiten me eigen kinderen om hoeveel kennis deze kindjes al hebben en hoe snel ze dingen onder de knie hebben. Ze zijn zo zuiver echt prachtig.

Groetjes
Famke
Mooi dat jullie als moeders hier ook bewist van zijn en jullie kinderen, zij gaan weer een andere weg, zij kunnen vanaf hun komst op aarde zijn wie ze zijn dit mede door de ouders.Liefs Joke
paul zei…
Fijn even te horen hetgeen ik vandaag dacht tijdens een gespre met hulpverleners binnen onze school.
Van de tee en twintig kinderen is niemand gelijk in mijn klas, ieder beleeft op eigen wijze en eigenwijs zijn/haar weg.
Dat dan een rekenles even een les hoe ga ik om met het leven belangrijker is dan de les begrijpen ze even niet.
Nee, de cito score die is belangrijk.
Tuurlijk lukt het niet altijd te luisteren en te kijken naar ieder persoonlijk.
Maar gelukkig krijgen we dan steeds lessen van de lichtgebieden en de andere universa.
Liefs Paul
Alie zei…
Wat een mooi bericht weer zeg,en dan krijg je dat zo maar door.Wat moet dat toch weer een bijzondere ervaring zijn.Geweldig!
Liefs Alie
Hoi Alie,
Ja dit is en blijft heel bijzonder!
Liefs Joke

Populaire posts van deze blog

Betekenis van de vlinder en Ooievaar volgens de engelen

Vlinders ze zijn massaal weer om me heen ze raken me zelf even aan terwijl ze langs of om me heen fladderen. Ik zie tijdens een fietstocht samen met onze hond Bo een bewoond ooievaars nest, drie jongen zie ik staan in het mooie grote nest. het lijkt me te betoveren ik kan heel dichtbij komen en zie tegen de mooie blauwe hemel de ooievaars en heel veel licht om dit nest. Ik zie de engelen en de natuurwezens dit nest beschermen. het is een heel bijzondere schouwspel het grote ronde nest op een hoge paal reikend naar de prachtige hemel het leven gegeven omringden en gekoesterd door het hoogste licht. En gevoed door het licht zegt Ischmael hij staat ineens me. Het raakt me diep zeg ik tegen Ischmael.Ook hier fladderen de witte vlinders ineens om me heen. Zelfs Bo wordt verwelkomt door de vlinders, hij ziet het niet goed meer doordat hij nog maar weinig zicht heeft met  ë ën oog het andere oog is helaas blind. Ooievaar staat voor nieuw geboort

De betekenis van witte veertjes op je pad

Kom je ze ook wel eens tegen en vaak op onverwachte momenten of plekken? mooie witte veertjes, klein groot wit of zelfs met mooie kleuren. De witte veertjes zeggen je vaak iets over de situatie waar je in zit of bevestigen iets waar je over loopt te piekeren of je hebt een vraag gesteld aan de engelen met de veer geven ze je een teken. Soms heb je geen vraag gesteld of weet je eigenlijk niet zo goed waarom je op dezelfde dag veertje tegen komt. Het eerste wat in je op komt of de persoon waar je als eerste aan denkt is vaak het teken van het veertje, een groet ze laten weten dat ze er zijn, een duw in de rug, troost enz. De veertjes kunnen je ook aanmoedigen een andere keus te overwegen of je adviseren in een bepaalde situatie. De veertjes zeggen ook vaak dat de engelen bij je zijn en dat je niet zo moet twijfelen. Grote veren zeggen vaak iets over de afstemming op indianen, sjamanen, wijsheid en rituelen. De kleuren in de veer zeggen iets over de engel. Deze specif

Boodschap van de Vlinders en de Libelle

Vlinders, ze zijn in grote getale aanwezig. Eerder schreef ik hier al over. De witte vlinder danst om mij heen. Raakt me even aan en vliegt weer weg. Als ik zit te schrijven zie ik in mijn ooghoeken een vlinder tegen het raam fladderen. Als ik op kijk lijkt het of de vlinder me begroet en fladdert dan weer weg. De vlinder tovert een glimlach op mijn gezicht. Vandaag geniet ik van de zon ik zit een , voor mij, belangrijk stuk te lezen en de vlinder komt voorbij, tikt me aan en vliegt door naar de petunia die nog altijd mooi in bloei staat. Ik begrijp wat je komt vertellen vlinder! Het is een bevestiging dat het goed is. Dan kijk ik op en zie drie prachtige libelle om de petunia vliegen. Libelle, Communicatie via dromen, alertheid, illusies doorbreken, verandering. Als een schepsel van wind staan zij voor veranderen. Als een schepsel van water vertegenwoordigen zij 'een droom'. Andere symbolische betekenis die verband houden met libelle zijn welvaart, kracht, moe