Doorgaan naar hoofdcontent

Arkansaskristallen

Wat moet ik hier aan toevoegen? ze zijn werkelijk fantastisch deze krachtige zuivere kristallen. Ik heb al vaak geschreven over kristallen dat ze zo belangrijk zijn en nog meer plaats gaan innemen in ons leven. De kristallen zijn niet enkel stenen die men neerzet wel nee die tijd  is allang voorbij! De kristallen werken samen in / met de aarde en alle bewoners van de aarde. De energie die  al eeuwen opgeslagen zit in deze kristallen wordt nu vrij gegeven en wij zijn bezig deze energie te ontcijferen zodat we de taal van de kristallen kunnen verstaan. Mijn liefde voor deze prachtige wezens want zo zie/ervaar ik ze wordt steeds groter. Zeg nu zelf hoe kun je dit nu weerstaan? Prachtige exemplaren heb ik in huis geactiveerd met de kristallijne energie van 22 september. Ze voelen zo zacht maar zijn zó krachtig, ik moet ze echt opdracht geven om niet alle energie vrij te geven in ons huis anders stuiter ik de hele nacht in mijn bed. Ze zijn hier maar tijdelijk omdat ik weet dat ze een andere eigenaar kiezen. Een aantal kristallen plaats ik deze week in de webwinkel en een aantal gaan mee naar de 12:12 en 21:12 activatie.
Arkansas kristallen de zuiverste kristallen uit de gebergte van Arkansas verbonden met het grote master kristal daar in de gebergte van Arkansas. Alle kristallen waar ook op de aarde worden verbonden met dit master kristal op 12:12:12 dus zorg dat je een Arkansas kristal in huis hebt! Het is voor mij een soort generator die fijne energieën door het huis laat stromen. Het zijn kristallen die mij de verbinding met het licht laten voelen. Het voelt als thuis komen als ik deze kristallen zie/voel en dit kan ook niet anders ze zijn verbonden met ons thuis het licht, Atlantis, Lemurië. De taal die zij spreken is de taal die synchroon loopt met jou innerlijk licht daarom veranderen ze en kun je de prachtigste engelen, licht, kleuren, personen ect. zien in jouw persoonlijke kristal. En weet dat een kristal jou kiest! Hoe herken je een Arkansas kristal? dit voel je, weet je je wordt geraakt door de schoonheid van het licht in deze kristallen. De kleine generators in en op de kristallen doen hun werk let maar op als je er een hebt! Ik geloof dat ik genoeg hebt geschreven ratel een beetje door geloof ik. Puur vanuit mijn passie voor deze wonderlijke geschenken van moeder aarde





Reacties

Anoniem zei…
Hallo Joke,

Ik zat te denken om een bergkristal in huis te zetten vanwege de zuiverende werking, ik vind deze kristallen ook prachtig maar wat kunnen ze precies voor je doen als je ze in huis hebt staan?Je had het over een soort generator (zet energie om?). Ik was gewoon benieuwd, groetjes Gina
paul zei…
rustgevend, inspirerend en krachtig zo voelen ze aan.
Hallo Gina,
Arkansas Kristallen het zijn één van de krachtigste bergkristallen ter wereld.
Fysiek zijn ze harder dan gewoon bergkristal. Hun kracht en uitstraling is enorm groot. Het zijn echte lichtbakens, hun lichttrilling is bijzonder hoog. Door hun krachtige, stralende en hoge lichtfrequentie kunnen ze heel veel voor ons doen in onze ascensieontwikkeling. Ze zuiveren tot in heel diepe lagen van ons bewustzijn. Ze helpen bij het verankeren van het hogere zelf en verhogen je trilling waardoor blokkades worden aangepakt. Ze transformeren alles wat nog niet “licht” is. Een cluster in een kamer geeft een heel fijn gevoel, ze geven een hele fijne energie aan een ruimte en stralen door het hele huis.Ze verbinden zich met alle andere (Arkansas) kristallen in huis en op 12:12:12 met alle op aarde en sturen de energie door het huis(generator)Ze neutraliseren ook aardstralen. Arkansas kristallen zijn verbonden aan het hoogste goddelijke licht, het Kristallijne Licht en ook met de Meesters en Engelen. Ze zorgen voor een enorme stroomversnelling in je groei. Dit is een echt Lichtwerkers en Ascensiekristal.
Hoop dat je hier iets aan hebt.
Kijk maar in de webshop! www.engelenomjeheen.nl
Liefs Joke
Mooi dat je dit voelt Paul!
Anoniem zei…
Bedankt voor je uitleg, Joke.
Grappig dat het juist een van de krachtigste bergkristallen is, ik vind ze erg mooi. Kan het ook zijn dat je er als persoon nog niet aan toe bent, ik zit nu eerder in een fase van jezelf ontdekken, wie je eigenlijk echt bent.Misschien denk ik wel te moeilijk maar ik geloof wel in de krachtige werking ervan.Leuk dat je ze zo op je blog laat zien, liefs Gina eigenlijk Regina

Populaire posts van deze blog

Betekenis van de vlinder en Ooievaar volgens de engelen

Vlinders ze zijn massaal weer om me heen ze raken me zelf even aan terwijl ze langs of om me heen fladderen. Ik zie tijdens een fietstocht samen met onze hond Bo een bewoond ooievaars nest, drie jongen zie ik staan in het mooie grote nest. het lijkt me te betoveren ik kan heel dichtbij komen en zie tegen de mooie blauwe hemel de ooievaars en heel veel licht om dit nest. Ik zie de engelen en de natuurwezens dit nest beschermen. het is een heel bijzondere schouwspel het grote ronde nest op een hoge paal reikend naar de prachtige hemel het leven gegeven omringden en gekoesterd door het hoogste licht. En gevoed door het licht zegt Ischmael hij staat ineens me. Het raakt me diep zeg ik tegen Ischmael.Ook hier fladderen de witte vlinders ineens om me heen. Zelfs Bo wordt verwelkomt door de vlinders, hij ziet het niet goed meer doordat hij nog maar weinig zicht heeft met  ë ën oog het andere oog is helaas blind. Ooievaar staat voor nieuw geboort

De betekenis van witte veertjes op je pad

Kom je ze ook wel eens tegen en vaak op onverwachte momenten of plekken? mooie witte veertjes, klein groot wit of zelfs met mooie kleuren. De witte veertjes zeggen je vaak iets over de situatie waar je in zit of bevestigen iets waar je over loopt te piekeren of je hebt een vraag gesteld aan de engelen met de veer geven ze je een teken. Soms heb je geen vraag gesteld of weet je eigenlijk niet zo goed waarom je op dezelfde dag veertje tegen komt. Het eerste wat in je op komt of de persoon waar je als eerste aan denkt is vaak het teken van het veertje, een groet ze laten weten dat ze er zijn, een duw in de rug, troost enz. De veertjes kunnen je ook aanmoedigen een andere keus te overwegen of je adviseren in een bepaalde situatie. De veertjes zeggen ook vaak dat de engelen bij je zijn en dat je niet zo moet twijfelen. Grote veren zeggen vaak iets over de afstemming op indianen, sjamanen, wijsheid en rituelen. De kleuren in de veer zeggen iets over de engel. Deze specif

Boodschap van de Vlinders en de Libelle

Vlinders, ze zijn in grote getale aanwezig. Eerder schreef ik hier al over. De witte vlinder danst om mij heen. Raakt me even aan en vliegt weer weg. Als ik zit te schrijven zie ik in mijn ooghoeken een vlinder tegen het raam fladderen. Als ik op kijk lijkt het of de vlinder me begroet en fladdert dan weer weg. De vlinder tovert een glimlach op mijn gezicht. Vandaag geniet ik van de zon ik zit een , voor mij, belangrijk stuk te lezen en de vlinder komt voorbij, tikt me aan en vliegt door naar de petunia die nog altijd mooi in bloei staat. Ik begrijp wat je komt vertellen vlinder! Het is een bevestiging dat het goed is. Dan kijk ik op en zie drie prachtige libelle om de petunia vliegen. Libelle, Communicatie via dromen, alertheid, illusies doorbreken, verandering. Als een schepsel van wind staan zij voor veranderen. Als een schepsel van water vertegenwoordigen zij 'een droom'. Andere symbolische betekenis die verband houden met libelle zijn welvaart, kracht, moe