Doorgaan naar hoofdcontent

21:12:20

De nieuwe aarde vanuit het Aquarius tijdperk op dieper niveau 
21:12: 22 het eind van de wereld ............of het eind van een tijdperk? Ik kies voor het laatste. We kunnen er allerlei theorieën op los laten wie heeft er gelijk? we gaan het zien iedere mens zal dit op zijn / haar unieke manier ervaren. We gaan dieper of mms noem jij dit hoger maar er komen weer lagen vrij die ons helpen naar een nog hoger bewustzijn en daar hebben we keihard voor gewerkt de afgelopen eeuwen!

Merk jij ook de laatste dagen dat je per uur zelfs per minuut kan wisselen van stemming/emoties goed of niet goed, boos of blij, pijn of geen pijn. Dromen zijn heftig en zo niet fijn, slapen gaat slecht door de heftige dromen. Het balanceren van energieën is zoals ik al eerder aangaf  sterk aanwezig nog even ene reminder... waar kies je voor? Ben je ook druk in je hoofd met evt nieuwe uitdagingen voor 2023? Een spanning zoals een klein kind  zenuwachtig voor haar verjaardagsfeestje? Of ervaar je weerstand? Ervaar je ondanks alle bovengenoemde stukken ook een diepe rust? alles is mogelijk, als het iets is wat je niet van jezelf herkent weet dat het hoort bij deze krachtige en prachtige energieën. Neem je tijd om vandaag al je nieuwe ideeën op papier te zetten alles wat jij graag wil gaan doen. Wat zijn je wensen wat ga jij zaaien en oogsten. Maar ook wat zijn je angsten, weerstand? zet al je ideeën, wensen, weerstand en angsten om in de energieën van de nieuwe aarde. Neem je tijd om je goed te gronden, verbind je met je  kristallen/stenen, dat waar jij je mee wil verbinden en  met de geliefde moeder aarde. Verwelkom de nieuwe aarde......Vraag alle hulp aan de engelen en meesters van het licht om je te helpen alle wensen en ideeën te verankeren in het nieuwe licht en je weerstand en angsten te transformeren in het nieuwe licht.
Het licht is zo belangrijk en verhoogt je bewustzijn je frequenties het verhoogt het licht op aarde, en dat is zo belangrijk!
Blijf trouw aan wie je bent en waar jij voor staat, laat je licht nooit meer los wat er ook gebeurt!
Ik wens je een prachtige geboorte van de nieuwe aarde waarop jij leeft een een onderdeel van bent!
Joke Slagmolen

Reacties

Unknown zei…
Hi Joke

This pretty much covers everything thats been going on with me at the moment, couldn't of put It better myself.
I stay In the light and ask for help and guidance all the time. The energys are very very very heavy and I feel like I am on some kind of new drug, but It's a natural spiritual drug and I like it very much, ;-). Maybe I should keep grounding, like you always tell me too, or maybe I like this feeling so much I want to keep It this way???? Anyway I am really looking forward to tonights meditation. Love, light and hugs Joke and a happy new you. XXX
Hoi Andrew,
Dank je voor je reactie, fijn dat je het herkent voelt altijd fijn als je weet dat het niet gek is dat je al die 'klachten' hebt.Nu is het de tijd dat we naar een betere gronding naan dus hou vol komt goed. Ik kijk er ook naar uit om jullie vanavond allemaal weer te ontmoeten in de nieuwe energie. Liefs Joke
Anoniem zei…
Ha Joke,
Je verhaal verklaart voor mij heel veel; een (voor mij raar) soort rust wisselt telkens af met enorme onrust... Ik hoop dat het weer stabiliseert! Ben me bewust van het belang van gronding, en hoop aanstaande zondag daar weer verder in te leren! Dank!
Zuidelijke groet,
Margreet
Anoniem zei…
Lieve Joke,
Bedankt voor de mooie avond, de geboorte van de nieuwe aarde en de nieuwe 'jij' en 'ik'! De zaadjes zijn geplant en met veel licht, water en liefde gaat er vast iets moois uit groeien!
Zuidelijke groeten, Margreet
Ik kies en koos ook voor het laatste.
Jammer dat veel mensen echt bang waren.
Ik heb me trouwens geabonneerd op je blog.

Groetjes van Maria

Populaire posts van deze blog

Betekenis van de vlinder en Ooievaar volgens de engelen

Vlinders ze zijn massaal weer om me heen ze raken me zelf even aan terwijl ze langs of om me heen fladderen. Ik zie tijdens een fietstocht samen met onze hond Bo een bewoond ooievaars nest, drie jongen zie ik staan in het mooie grote nest. het lijkt me te betoveren ik kan heel dichtbij komen en zie tegen de mooie blauwe hemel de ooievaars en heel veel licht om dit nest. Ik zie de engelen en de natuurwezens dit nest beschermen. het is een heel bijzondere schouwspel het grote ronde nest op een hoge paal reikend naar de prachtige hemel het leven gegeven omringden en gekoesterd door het hoogste licht. En gevoed door het licht zegt Ischmael hij staat ineens me. Het raakt me diep zeg ik tegen Ischmael.Ook hier fladderen de witte vlinders ineens om me heen. Zelfs Bo wordt verwelkomt door de vlinders, hij ziet het niet goed meer doordat hij nog maar weinig zicht heeft met  ë ën oog het andere oog is helaas blind. Ooievaar staat voor nieuw geboort

De betekenis van witte veertjes op je pad

Kom je ze ook wel eens tegen en vaak op onverwachte momenten of plekken? mooie witte veertjes, klein groot wit of zelfs met mooie kleuren. De witte veertjes zeggen je vaak iets over de situatie waar je in zit of bevestigen iets waar je over loopt te piekeren of je hebt een vraag gesteld aan de engelen met de veer geven ze je een teken. Soms heb je geen vraag gesteld of weet je eigenlijk niet zo goed waarom je op dezelfde dag veertje tegen komt. Het eerste wat in je op komt of de persoon waar je als eerste aan denkt is vaak het teken van het veertje, een groet ze laten weten dat ze er zijn, een duw in de rug, troost enz. De veertjes kunnen je ook aanmoedigen een andere keus te overwegen of je adviseren in een bepaalde situatie. De veertjes zeggen ook vaak dat de engelen bij je zijn en dat je niet zo moet twijfelen. Grote veren zeggen vaak iets over de afstemming op indianen, sjamanen, wijsheid en rituelen. De kleuren in de veer zeggen iets over de engel. Deze specif

Boodschap van de Vlinders en de Libelle

Vlinders, ze zijn in grote getale aanwezig. Eerder schreef ik hier al over. De witte vlinder danst om mij heen. Raakt me even aan en vliegt weer weg. Als ik zit te schrijven zie ik in mijn ooghoeken een vlinder tegen het raam fladderen. Als ik op kijk lijkt het of de vlinder me begroet en fladdert dan weer weg. De vlinder tovert een glimlach op mijn gezicht. Vandaag geniet ik van de zon ik zit een , voor mij, belangrijk stuk te lezen en de vlinder komt voorbij, tikt me aan en vliegt door naar de petunia die nog altijd mooi in bloei staat. Ik begrijp wat je komt vertellen vlinder! Het is een bevestiging dat het goed is. Dan kijk ik op en zie drie prachtige libelle om de petunia vliegen. Libelle, Communicatie via dromen, alertheid, illusies doorbreken, verandering. Als een schepsel van wind staan zij voor veranderen. Als een schepsel van water vertegenwoordigen zij 'een droom'. Andere symbolische betekenis die verband houden met libelle zijn welvaart, kracht, moe