donderdag 1 oktober 2015

Persbericht - Joke Slagmolen doet een boekje open over engelen, gidsen en lichtmeesters






  
Afgelopen zaterdag presenteerde Joke Slagmolen, inwoonster van Nieuwegein, haar eerste boek Engelen om je Heen.
In het prachtige pas geopende restaurant Oost-West in Vleuten, reikte uitgever Jeroen van der Starre van U2pi het boek uit aan Joke, die het met gepaste trots in ontvangst nam.
Aan de gasten die voor dit sfeervolle evenement persoonlijk waren uitgenodigd, vertelde Joke over het soms moeilijke en confronterende schrijf proces, en hoe zij uiteindelijk is gekomen tot de inhoud en samenstelling van haar boek.

Onder het genot van champagne en heerlijke hapjes regende het positieve reacties op het boek; 
‚Na het lezen van het boek voelde ik me geraakt. Het inspireerde mij om mijn plannen om te zetten in concrete doelen. Op dit moment heb ik mijn eerste workshop al gegeven!’  
‚Mooi geschreven! Het geeft mij een heel andere kijk op het begrip spiritualiteit en engelen in het algemeen.’ 
‚Het lezen van het boek heeft me tot nadenken gezet. Waarom maken we de keuzes die we maken en welke energieën beïnvloeden die keuze?’ 

Engelen om je Heen geeft inzicht in het leven van de schrijfster als hooggevoelige en de ontwikkeling van haar mediamieke gaven.

Door haar eigen pad te beschrijven, geeft de auteur inzichten en verklaringen en maakt zij de engelen zichtbaar voor de lezer. Hiermee deelt zij haar hoogste pieken en diepste dalen. Joke beschrijft op een laagdrempelige manier situaties uit het leven van hoog gevoeligen, de worsteling van ouders van nieuwetijdskinderen, over engelmensen/kinderen en het diep ontroerende verhaal van een stervensbegeleiding. 
Alle hoofdstukken worden afgesloten met prachtige meditaties of overdenkingen. 
De lezer zal herkenning, rust en handreikingen uit de inhoud halen. 
In deze tijd van grote veranderingen is het van belang dat men zich bewust wordt van zichzelf en de energieën om ons heen, en deze bewustwording om te zetten naar eigenheid. De doelgroep van dit boek is veel breder dan alleen de hooggevoelige mens. 
Met dit boek wil de auteur deze onderwerpen uit de sfeer van spiritualiteit halen en ze een plek geven in een nieuwe lifestyle. 
Joke Slagmolen heeft een praktijk waarin zij healings, consulten, en cursussen verzorgt. 
Via haar website www.engelenomjeheen.nl zijn ook allerlei engelenartikelen verkrijgbaar. 
“Engelen om je heen” is verkrijgbaar in iedere boekhandel in Nederland en Vlaanderen en rechtstreeks bij de uitgever via: www.boekenroute.nl. ISBN 978-90-8759-533-3, paperback, voor de prijs van 19,95 Euro
Een reactie posten