zaterdag 8 oktober 2016

Can you feel it?

Can you feel it... het is een zin die telkens door mijn hoofd gaat zoals de neon lichtbak met voorbij gaande tekst je steeds weer herinnert aan dat wat je vooral moet weten. Tijdens mijn ochtend ritueel, de basis en het contact met de engelen en lichtmeesters voel ik de zuivere liefde om mij heen. Can you feel it hoor ik weer en ik antwoord ja ik kan het voelen en ervaar dat er stroom onvoorwaardelijke liefde naar aarde stroomt. De stroom liefde is een  initiatie vanuit de lichtrijken aangestuurd door Aartsengel Metatron. Het geeft een boost in ons energie systeem de stroom van liefde, onvoorwaardelijke liefde. De bron bestaat uit liefde, is liefde en zal altijd liefde zijn....en deze bron van liefde ben jij. Deze stroom van liefde zal je hier nog meer bij helpen om dit te ervaren. omring je met liefde, vul je met liefde, denk vanuit liefde en handel vanuit liefde! stroom mee op de energie van liefde.


Een reactie posten