Doorgaan naar hoofdcontent

Super volle maan in ram, 16 oktober, 2016


Als we ons verdiepen in deze liefdevolle maand, dichter bij de machtige super volle maan op 23 graden ram, hoe voelen we ons? In lijn met onze echte reis/plan zoals we deze hebben uitgestippeld toen we naar aarde afdaalde?  Veranderingen zijn er constant tijdens deze intense zomer. Onze innerlijke en uiterlijke werelden zijn ontmanteld.
Bij de ram volle maan- en tijdens de laatste maanden van dit jaar waarin we nog eens twee super manen krijgen - staan we op een drempel, waarin we nog niet een volledig beeld hebben wat onze volgende fase is, allen weten we wat achter ons ligt. Terwijl we op deze drempel blijven staan , een plek waar noch ruimte noch tijd bestaat, is het ook een  geweldige kans voor ons om niet alleen deze laatste fase te onderzoeken, maar dankbaar zijn voor alles en iedereen die ons leven aangeraakt tot dit moment.

Volle manen gaan allemaal over het einde van een fase , ram, het eerste teken van de dierenriem, is een egocentrisch teken, gretig om steeds nieuwe dingen te beginnen en zich  te verdiepen in nieuwe avonturen. Ram houdt van uitdagingen. Een diepe innerlijke transformatie waarin we steeds opnieuw op elk moment, het oude laten gaan, oude aspecten van onszelf, oude relaties omarmen en los laten.
Ram volle maan helpt ons door met ons innerlijke vuur en verlangen om oude bruggen die ons verbinden met het verleden over te steken en vol passie en de moed de stap naar het onbekende te zetten met een open hart.  Dit is een super maan - die het dichtst bij aarde staat - dus hebben we met tegenovergestelde energieën te maken. 
Ram is creatief, gepassioneerd en vindt het leuk om actie te ondernemen en zet stappen in het onbekende zonder aarzeling. Haar impulsief energie helpt ons onze diepste verlangens te realiseren. Maar hierin herinnert weegschaal ons om onze gevoelens te bestuderen alvorens een besluit te nemen en ons afvragen: zijn wij met het juiste bezig?  Deze tegengestelde energieën dagen ons dus uit!

De volle maan zal ons ook helpen om volledig bewust te zijn van de aspecten van ons leven die we zouden kunnen verbeteren en zet wat meer vuur in om iets nieuws te beginnen. Mars, de heerser van ram, wordt sterk tijdens de tweede helft van deze maand, we hebben de kans om gebruik te maken van deze explosieve energie om actie te ondernemen in de richting van nieuwe creaties waar w enaar verlangen.Vergeet niet dat deze maand ook  een nummer 1 frequentie bezit dit is, een nieuw begin en  samen met dit laatste deel van het jaar leidt dit naar een hele nieuwe fase, we zitten in een kostbare tijd.

Ons fysieke lichamen past zich aan in de nieuwe en hogere frequentie. Ieder van jullie zal lichamelijke pijn in delen van je lichaam ervaren dat resistenter wordt in het loslaten van wat jullie uiteindelijk gaan worden.
Sommigen van jullie hebben misschien al van alles ervaren in de afgelopen weken, met name in je buik en borst gebied, voornamelijk te wijten aan de lange en intensieve proces van het oplossen van de- geprogrammeerde-3 d persoonlijkheid. Laat de pijn komen, sta jezelf toe om het te voelen. Vergeet niet, dit is geen race. Omarm wat je ziel je laat zien. Laat de illusie los en bevrijd je  van je eigen beperkte overtuigingen. Barmhartig zijn met jouw unieke reis, vooral als je oude situaties zich herhalen. We zijn eeuwige wezens! Het universum is onvoorwaardelijke liefde voor ons allen. Er is geen tijd noch een eindbestemming te bereiken. We zijn oneindige liefde, en beleven prachtige nieuwe ervaringen om uiteindelijk weer stralend naar' huis' terug te keren.

Het universum zal altijd de weg voor ons verlichten, we moeten gewoon weten waar we moeten zoeken. We worden altijd gesteund door de liefhebbende wezens van licht, en zij helpen ons bijons ziel-verlangen om te groeien.

In liefde en licht Aartsengelen, engelen en lichtmeesters
Ik wens je mooie Supermaan zegeningen!
Super Maan!
Het gaat sowieso genieten van de aankomende Super Maan. Wat deze Volle Maan een Super Maan maakt is dat op 16 oktober de maan het dichts bij de aarde staat en dan het tegelijk nog eens een Volle Maan is. Combineer deze twee gegevens en je krijgt een Super Maan! Wees alleen niet getreurd als je de maan mist op 16 oktober, we zitten in een goed jaar want op 14 november en 14 december hebben we weer geluk.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Betekenis van de vlinder en Ooievaar volgens de engelen

Vlinders ze zijn massaal weer om me heen ze raken me zelf even aan terwijl ze langs of om me heen fladderen. Ik zie tijdens een fietstocht samen met onze hond Bo een bewoond ooievaars nest, drie jongen zie ik staan in het mooie grote nest. het lijkt me te betoveren ik kan heel dichtbij komen en zie tegen de mooie blauwe hemel de ooievaars en heel veel licht om dit nest. Ik zie de engelen en de natuurwezens dit nest beschermen. het is een heel bijzondere schouwspel het grote ronde nest op een hoge paal reikend naar de prachtige hemel het leven gegeven omringden en gekoesterd door het hoogste licht. En gevoed door het licht zegt Ischmael hij staat ineens me. Het raakt me diep zeg ik tegen Ischmael.Ook hier fladderen de witte vlinders ineens om me heen. Zelfs Bo wordt verwelkomt door de vlinders, hij ziet het niet goed meer doordat hij nog maar weinig zicht heeft met  ë ën oog het andere oog is helaas blind. Ooievaar staat voor nieuw geboort

De betekenis van witte veertjes op je pad

Kom je ze ook wel eens tegen en vaak op onverwachte momenten of plekken? mooie witte veertjes, klein groot wit of zelfs met mooie kleuren. De witte veertjes zeggen je vaak iets over de situatie waar je in zit of bevestigen iets waar je over loopt te piekeren of je hebt een vraag gesteld aan de engelen met de veer geven ze je een teken. Soms heb je geen vraag gesteld of weet je eigenlijk niet zo goed waarom je op dezelfde dag veertje tegen komt. Het eerste wat in je op komt of de persoon waar je als eerste aan denkt is vaak het teken van het veertje, een groet ze laten weten dat ze er zijn, een duw in de rug, troost enz. De veertjes kunnen je ook aanmoedigen een andere keus te overwegen of je adviseren in een bepaalde situatie. De veertjes zeggen ook vaak dat de engelen bij je zijn en dat je niet zo moet twijfelen. Grote veren zeggen vaak iets over de afstemming op indianen, sjamanen, wijsheid en rituelen. De kleuren in de veer zeggen iets over de engel. Deze specif

Boodschap van de Vlinders en de Libelle

Vlinders, ze zijn in grote getale aanwezig. Eerder schreef ik hier al over. De witte vlinder danst om mij heen. Raakt me even aan en vliegt weer weg. Als ik zit te schrijven zie ik in mijn ooghoeken een vlinder tegen het raam fladderen. Als ik op kijk lijkt het of de vlinder me begroet en fladdert dan weer weg. De vlinder tovert een glimlach op mijn gezicht. Vandaag geniet ik van de zon ik zit een , voor mij, belangrijk stuk te lezen en de vlinder komt voorbij, tikt me aan en vliegt door naar de petunia die nog altijd mooi in bloei staat. Ik begrijp wat je komt vertellen vlinder! Het is een bevestiging dat het goed is. Dan kijk ik op en zie drie prachtige libelle om de petunia vliegen. Libelle, Communicatie via dromen, alertheid, illusies doorbreken, verandering. Als een schepsel van wind staan zij voor veranderen. Als een schepsel van water vertegenwoordigen zij 'een droom'. Andere symbolische betekenis die verband houden met libelle zijn welvaart, kracht, moe