Doorgaan naar hoofdcontent

14 november super volle maan in stier


De november super volle maan in stier valt op de 14 de is een zeldzame supermaan, en valt in het teken stier dit is een stabiel en meest aardse teken.
De stier energie, om meer te ontwaken en onze volledig te gaan richten op onze doelen, dromen en wensen.
Hoewel een super maan vaak sterke emoties losmaakt schenkt de stier energie een kalmerend effect en brengt ons meer naar binnen. Ons innerlijke gevoel voor spiritualiteit verlangt naar harmonie en heelheid. 
De november supermaan in stier gaat ons helpen om dingen te zien vanuit een praktisch en logisch oogpunt, en met meer duidelijkheid.
De stier volle maan komt ook als een soort herinnering om na te denken over eigenwaarde en gevoelens van veiligheid in de wereld. 
Verantwoordelijkheid nemen voor hoe je je geld besteed en hoe verdien jij je geld wordt benadrukt door deze volle maan en misschien kan deze energie je helpen bij een andere aanpak zodat we niet constant bevestiging/ zekerheid nodig hebben van uiterlijke bezittingen en comfort.

We leven in een overvloedige universum waar al onze behoeften zijn geregeld. Hoe meer we kunnen vertrouwen en handelen op deze overtuiging, hoe makkelijker het wordt om onvoorwaardelijk te vertrouwen op de energie van overvloed.
De super volle maan vraagt ons om een kijkje te nemen op ons gevoel van eigenwaarde, vertrouwen en zekerheid.
Als je onzeker bent over je lichaam of in wie je bent, de volle maan kan deze oorzaken ontmaskeren en de wonden genezen.
Deze volle maan helpt ons ook om na te denken over onze eigenwaarde op een dieper niveau. Vragen zoals 'leef ik m ' n leven zo volledig mogelijk? welke beperkende overtuigingen houden mij nog tegen'?
Deze vragen kunnen op een dieper bewustzijn of bewustwording helderheid geven over waar jij staat, en met welke veranderingen je nu kunt maken om je leven te gaan veranderen.
Taurus energie gunsten bruikbaarheid en neemt een methodische aanpak om uw doelen te bereiken, dus misschien wel aan het denken over je leven vanuit dit oogpunt nuttig zal zijn.

November supermaan brengt een krachtige energie en trillingen naar de wereld en dat voelen we al.

De stier supermaan is er ook om te leren hoe wij onze gevoelens van eigenwaarde en ons hart open te stellen voor de overvloed en liefde van het universum.
© Engelen om je heen

Reacties

Populaire posts van deze blog

Betekenis van de vlinder en Ooievaar volgens de engelen

Vlinders ze zijn massaal weer om me heen ze raken me zelf even aan terwijl ze langs of om me heen fladderen. Ik zie tijdens een fietstocht samen met onze hond Bo een bewoond ooievaars nest, drie jongen zie ik staan in het mooie grote nest. het lijkt me te betoveren ik kan heel dichtbij komen en zie tegen de mooie blauwe hemel de ooievaars en heel veel licht om dit nest. Ik zie de engelen en de natuurwezens dit nest beschermen. het is een heel bijzondere schouwspel het grote ronde nest op een hoge paal reikend naar de prachtige hemel het leven gegeven omringden en gekoesterd door het hoogste licht. En gevoed door het licht zegt Ischmael hij staat ineens me. Het raakt me diep zeg ik tegen Ischmael.Ook hier fladderen de witte vlinders ineens om me heen. Zelfs Bo wordt verwelkomt door de vlinders, hij ziet het niet goed meer doordat hij nog maar weinig zicht heeft met  ë ën oog het andere oog is helaas blind. Ooievaar staat voor nieuw geboort

De betekenis van witte veertjes op je pad

Kom je ze ook wel eens tegen en vaak op onverwachte momenten of plekken? mooie witte veertjes, klein groot wit of zelfs met mooie kleuren. De witte veertjes zeggen je vaak iets over de situatie waar je in zit of bevestigen iets waar je over loopt te piekeren of je hebt een vraag gesteld aan de engelen met de veer geven ze je een teken. Soms heb je geen vraag gesteld of weet je eigenlijk niet zo goed waarom je op dezelfde dag veertje tegen komt. Het eerste wat in je op komt of de persoon waar je als eerste aan denkt is vaak het teken van het veertje, een groet ze laten weten dat ze er zijn, een duw in de rug, troost enz. De veertjes kunnen je ook aanmoedigen een andere keus te overwegen of je adviseren in een bepaalde situatie. De veertjes zeggen ook vaak dat de engelen bij je zijn en dat je niet zo moet twijfelen. Grote veren zeggen vaak iets over de afstemming op indianen, sjamanen, wijsheid en rituelen. De kleuren in de veer zeggen iets over de engel. Deze specif

Boodschap van de Vlinders en de Libelle

Vlinders, ze zijn in grote getale aanwezig. Eerder schreef ik hier al over. De witte vlinder danst om mij heen. Raakt me even aan en vliegt weer weg. Als ik zit te schrijven zie ik in mijn ooghoeken een vlinder tegen het raam fladderen. Als ik op kijk lijkt het of de vlinder me begroet en fladdert dan weer weg. De vlinder tovert een glimlach op mijn gezicht. Vandaag geniet ik van de zon ik zit een , voor mij, belangrijk stuk te lezen en de vlinder komt voorbij, tikt me aan en vliegt door naar de petunia die nog altijd mooi in bloei staat. Ik begrijp wat je komt vertellen vlinder! Het is een bevestiging dat het goed is. Dan kijk ik op en zie drie prachtige libelle om de petunia vliegen. Libelle, Communicatie via dromen, alertheid, illusies doorbreken, verandering. Als een schepsel van wind staan zij voor veranderen. Als een schepsel van water vertegenwoordigen zij 'een droom'. Andere symbolische betekenis die verband houden met libelle zijn welvaart, kracht, moe