Doorgaan naar hoofdcontent

Energie voor maart

We verwelkomen een van de meest magische maanden van het jaar, Maart, een maand die wordt geregeerd door 2 volle manen, zuiverzijn, verandering, moed, ontluiken, naar buitentreden,  groei naar hogere afstemming van het zelf. Een maand waarin we in een nieuwe - hogere - versie van onszelf komen, terwijl tegelijkertijd het loslaten van wat niet langer onze goed zal dienen. In deze intense fase ervaren we een hogere octaaf van Goddelijke liefde, meer en meer inzicht in onze unieke ziel op aarde en een gevoel van eenheid.

Dit is een maand wat een belangrijk punt in onze planeet zal markeren, voor het collectief is het beleven van kosmische bewustwording, terwijl we baden in een energie, die helpt om onze laatste resten van het 3 d-geprogrammeerde persoonlijkheid voorgoed achter ons te laten, op dezelfde tijd dat we bewust een hogere versie van onszelf omarmen. Voor de opgaande zielen zal dit een zeer belangrijke en intense fase zijn, want we beginnen de symfonie van de hogere sferen te herinneren, zoals we steeds meer licht laten zien uit onze aanwezigheid, en dichter bij elkaar komen. 

Dit is een drukke energetische maand, een groot portaal door de twee vollemanen in maart, waarin we eindelijk besluiten - door onze pure intentie - alleen de wet van één te dienen en te dienen. 
Dit is een maand van diepe transformatie. Een fase waarin we diep ondergedompeld worden, en navigeren door verschillende dimensies, totdat we de duidelijkheid krijgen over wat opgelost moet worden en wat de moeite waard is om aan te gaan. 

Vanwege de vele veranderingen die plaatsvinden op het moment op onze planeet en daarbuiten, zijn er velen die wanhopig zijn om het licht te vinden, om zich ermee te voeden, want ze kiezen er nog steeds voor om in de tijdelijkheid van 3D te verblijven. Dit is de reden waarom er velen zijn die aanvallen kunnen voelen en / of worden beïnvloed door ongewenste frequenties. Zoals altijd gebeurt er niets voor niets, en wat er ook gebeurt beïnvloedt niet alleen alles, maar dat helpt alle delen om hogere niveaus van liefde te integreren.

Je kan veranderingen ondergaan in je fysieke voertuigen, zoals het steeds weer gebeurt bij het vrijgeven en transformatie van je ware essentie. Dit is een lang proces, maar we weten allemaal dat we hier komen om te zuiveren, onze verloren dna-strengen opnieuw te verbinden en onze lichamen in het fysieke te beheersen. Je kan verandering in je rug ervaren, want het is een van de eerste plaatsen waar we beginnen te voelen, evenals de totale herconfiguratie van bepaalde botten in je schedel en in je hormoon systeem in het algemeen. Je oren kunnen suizing geven, de afstemming op hogere frequenties. Verwarring - niet weten waar je bent, waar je echt naar verlangt om het volgende te zijn of te doen, want je wilt toch dat het oude blijft op hetzelfde moment dat je ook verlangt om naar het nieuwe!
Wanneer je lijdt aan pijn, innerlijk of lichamelijk weet dat je dit proces ervaart van transformeren, je lichaam zuivert. Weet je nog, je koos ervoor om hier te zijn op dit intense moment binnen de schepping. Het was jouw bedoeling om deze fysieke dienst te ervaren, wetend dat je met de kracht en de Goddelijke leiding wordt geholpen om alles te overwinnen, en om de krachtige en soevereine wezen die je bent te worden.
  • Maart brengt ons diepe verbinding met onze ware essentie
  • We gaan ons ook meer afzetten ( persoonlijke vrijheid) tegen zaken waar we het vanuit onze kern 
  • 03 maart, hebben we een volle maan in maagd, we geven geboorte aan ons innerlijk proces om niet  zomaar te leven maar leven vanuit passie, hart en ziel en dromen.
  • De Zon schijnt op de maan vanuit vissen, waardoor je gevoeliger bent voor invloeden uit de buitenwereld en je te snel aanpast aan de ander/situatie.
  • De nieuwe maan op 17 maart  zal ons ook helpen het vertrouwen te herstellen in ons pad en de kracht om te handelen naar onze ziel visioenen.
  • In maart komen we uit het rad van karma gereinigd van het oude en onze lessen te hebben geleerd.
  • 21 maart vieren we de lenteEquinox, diep - ontluiken en groots -vernieuwing!



Deze liefdevolle en magische maand is een van de meest intense, maar tegelijkertijd is het weer de drempel die we moeten overgaan.


    In Maart zal ons medeleven en genade voor allen worden getest. Compassie heeft niets met medelijden te maken, want dit gaat voorbij aan menselijke gevoelens, het gaat over het herkennen van de Gelijke Goddelijke Vonk in Alles, zelfs in wat we "negatief" of "donker" noemen. 
Het universum verlicht altijd ons pad. We moeten alleen weten waar we moeten kijken tussen alle schaduwen die ons menselijk zelf in de weg staan en ons bevrijden van oude lasten terwijl we in het proces zijn om nieuwe zaden te planten. Vertrouw erop dat we altijd gesteund en geliefd worden door het universum en dat onze ziel verlangend om te bloeien en te groeien om heelheid te bereiken.

Ik wens je een mooie magische maand maart!
Liefs Joke

Reacties

Populaire posts van deze blog

Betekenis van de vlinder en Ooievaar volgens de engelen

Vlinders ze zijn massaal weer om me heen ze raken me zelf even aan terwijl ze langs of om me heen fladderen. Ik zie tijdens een fietstocht samen met onze hond Bo een bewoond ooievaars nest, drie jongen zie ik staan in het mooie grote nest. het lijkt me te betoveren ik kan heel dichtbij komen en zie tegen de mooie blauwe hemel de ooievaars en heel veel licht om dit nest. Ik zie de engelen en de natuurwezens dit nest beschermen. het is een heel bijzondere schouwspel het grote ronde nest op een hoge paal reikend naar de prachtige hemel het leven gegeven omringden en gekoesterd door het hoogste licht. En gevoed door het licht zegt Ischmael hij staat ineens me. Het raakt me diep zeg ik tegen Ischmael.Ook hier fladderen de witte vlinders ineens om me heen. Zelfs Bo wordt verwelkomt door de vlinders, hij ziet het niet goed meer doordat hij nog maar weinig zicht heeft met  ë ën oog het andere oog is helaas blind. Ooievaar staat voor nieuw geboort

De betekenis van witte veertjes op je pad

Kom je ze ook wel eens tegen en vaak op onverwachte momenten of plekken? mooie witte veertjes, klein groot wit of zelfs met mooie kleuren. De witte veertjes zeggen je vaak iets over de situatie waar je in zit of bevestigen iets waar je over loopt te piekeren of je hebt een vraag gesteld aan de engelen met de veer geven ze je een teken. Soms heb je geen vraag gesteld of weet je eigenlijk niet zo goed waarom je op dezelfde dag veertje tegen komt. Het eerste wat in je op komt of de persoon waar je als eerste aan denkt is vaak het teken van het veertje, een groet ze laten weten dat ze er zijn, een duw in de rug, troost enz. De veertjes kunnen je ook aanmoedigen een andere keus te overwegen of je adviseren in een bepaalde situatie. De veertjes zeggen ook vaak dat de engelen bij je zijn en dat je niet zo moet twijfelen. Grote veren zeggen vaak iets over de afstemming op indianen, sjamanen, wijsheid en rituelen. De kleuren in de veer zeggen iets over de engel. Deze specif

Boodschap van de Vlinders en de Libelle

Vlinders, ze zijn in grote getale aanwezig. Eerder schreef ik hier al over. De witte vlinder danst om mij heen. Raakt me even aan en vliegt weer weg. Als ik zit te schrijven zie ik in mijn ooghoeken een vlinder tegen het raam fladderen. Als ik op kijk lijkt het of de vlinder me begroet en fladdert dan weer weg. De vlinder tovert een glimlach op mijn gezicht. Vandaag geniet ik van de zon ik zit een , voor mij, belangrijk stuk te lezen en de vlinder komt voorbij, tikt me aan en vliegt door naar de petunia die nog altijd mooi in bloei staat. Ik begrijp wat je komt vertellen vlinder! Het is een bevestiging dat het goed is. Dan kijk ik op en zie drie prachtige libelle om de petunia vliegen. Libelle, Communicatie via dromen, alertheid, illusies doorbreken, verandering. Als een schepsel van wind staan zij voor veranderen. Als een schepsel van water vertegenwoordigen zij 'een droom'. Andere symbolische betekenis die verband houden met libelle zijn welvaart, kracht, moe