Doorgaan naar hoofdcontent

Aartsengel Zadkiël

Zijn kleur is roze de engel van onvoorwaardelijke liefde. Liefde vanuit het hart om eigen liefde te creëren zodat liefde rond kan circuleren naar een iedere die je lief hebt. Zadkiël is aanwezig bij alle harte- aangelegenheden. Aartsengel Zadkiël werkt samen met Saint Germain meester van het licht op de Violette straal. Aan Saint Germain kun je vragen alles wat niet in evenwicht is te transformeren.
Zadkiël is de Engel van bevrijding, vervolmaking en transformatie. Net als Engel Ariël en Meester Saint-Germain
Hij brengt hoop en vertrouwen als je je onzeker voelt. Amethist en Rozenkwarts waarmee Zadkiël zijn energie verbindt.
Zadkiël kan helpen om mededogen te hebben voor jezelf en voor anderen, zodat je gevoelens van veroordeling kunt loslaten. Zadkiël helpt om het Goddelijke licht in ons zelf en anderen te zien en niet meer te focussen op fouten en ego-kwesties.
De energie van Zadkiël is liefdevol, subtiel maar krachtig als je hem aanroept zul je het gevoel hebben dat zijn vleugels ruizen dit is de waarneming van zijn prachtige trilling. Wanneer een ziel naar aarde afdaalt om in een aards leven te incarneren zal Zadkiël het(aards) hartchakra bij de geboorte openen. Wanner het tijd is dat de ziel weer terug gaat naar "huis" dan is Zadkiël aanwezig om het (aards) hartchakra weer te sluiten. Bij pijn en verdriet om een geliefde die terug gaat kun je Zadkiël aanroepen om je harte-pijn te verzachten. Zadkiël is als waarnemer bij kinderen en vooral de meisjes bekend door de roze kleur waar zij zo van houden. Ook jongens vinden roze mooi maar maatschappelijk is dit nog een issue. De roze kleur geeft aan dat engel Zadkiël en ook Chamuël aanwezig is. Chamuël en Zadkiël werken in de engelen energie ook veel samen. In dit jaar zijn de hogere harte lagen belangrijk het hart de belangrijkste factor in alles wat leeft. Het hart de motor van al het leven. Helen, openen, creëren, luisteren, liefhebben, geven maar vooral leren nemen zijn harte  energieën.
Aartsengel Zadkiël aan het woord :
Geliefde van de aarde
Met zoveel waarde
Daal ik neer
In alle zaken pijn, verdriet en al wat meer
Verguld het hart
Van liefde er is zat
Wat de mens mee neemt naar aarde
Roep mij aan wil je helpen je hart  te verwarmen
Met mijn vleugels zal ik je omarmen
Om het  geblokkeerde hart te openen
In diepere lagen te komen
Dan zul je ervaren wat liefde is
En dit is niet mis
Onvoorwaardelijke liefde van het hoogste licht
Nu, nu zit het hart zo dicht
Van angst en pijn
Ik, ik zal er zijn...
© Aartsengel Zakiël
©Engelen om je heen

Reacties

Populaire posts van deze blog

Betekenis van de vlinder en Ooievaar volgens de engelen

Vlinders ze zijn massaal weer om me heen ze raken me zelf even aan terwijl ze langs of om me heen fladderen. Ik zie tijdens een fietstocht samen met onze hond Bo een bewoond ooievaars nest, drie jongen zie ik staan in het mooie grote nest. het lijkt me te betoveren ik kan heel dichtbij komen en zie tegen de mooie blauwe hemel de ooievaars en heel veel licht om dit nest. Ik zie de engelen en de natuurwezens dit nest beschermen. het is een heel bijzondere schouwspel het grote ronde nest op een hoge paal reikend naar de prachtige hemel het leven gegeven omringden en gekoesterd door het hoogste licht. En gevoed door het licht zegt Ischmael hij staat ineens me. Het raakt me diep zeg ik tegen Ischmael.Ook hier fladderen de witte vlinders ineens om me heen. Zelfs Bo wordt verwelkomt door de vlinders, hij ziet het niet goed meer doordat hij nog maar weinig zicht heeft met  ë ën oog het andere oog is helaas blind. Ooievaar staat voor nieuw geboort

De betekenis van witte veertjes op je pad

Kom je ze ook wel eens tegen en vaak op onverwachte momenten of plekken? mooie witte veertjes, klein groot wit of zelfs met mooie kleuren. De witte veertjes zeggen je vaak iets over de situatie waar je in zit of bevestigen iets waar je over loopt te piekeren of je hebt een vraag gesteld aan de engelen met de veer geven ze je een teken. Soms heb je geen vraag gesteld of weet je eigenlijk niet zo goed waarom je op dezelfde dag veertje tegen komt. Het eerste wat in je op komt of de persoon waar je als eerste aan denkt is vaak het teken van het veertje, een groet ze laten weten dat ze er zijn, een duw in de rug, troost enz. De veertjes kunnen je ook aanmoedigen een andere keus te overwegen of je adviseren in een bepaalde situatie. De veertjes zeggen ook vaak dat de engelen bij je zijn en dat je niet zo moet twijfelen. Grote veren zeggen vaak iets over de afstemming op indianen, sjamanen, wijsheid en rituelen. De kleuren in de veer zeggen iets over de engel. Deze specif

Boodschap van de Vlinders en de Libelle

Vlinders, ze zijn in grote getale aanwezig. Eerder schreef ik hier al over. De witte vlinder danst om mij heen. Raakt me even aan en vliegt weer weg. Als ik zit te schrijven zie ik in mijn ooghoeken een vlinder tegen het raam fladderen. Als ik op kijk lijkt het of de vlinder me begroet en fladdert dan weer weg. De vlinder tovert een glimlach op mijn gezicht. Vandaag geniet ik van de zon ik zit een , voor mij, belangrijk stuk te lezen en de vlinder komt voorbij, tikt me aan en vliegt door naar de petunia die nog altijd mooi in bloei staat. Ik begrijp wat je komt vertellen vlinder! Het is een bevestiging dat het goed is. Dan kijk ik op en zie drie prachtige libelle om de petunia vliegen. Libelle, Communicatie via dromen, alertheid, illusies doorbreken, verandering. Als een schepsel van wind staan zij voor veranderen. Als een schepsel van water vertegenwoordigen zij 'een droom'. Andere symbolische betekenis die verband houden met libelle zijn welvaart, kracht, moe