Doorgaan naar hoofdcontent

Volle Maan van 25 sept volgens Anette Kok





25 Sept. Rond 04.50 uur Nederlandse Tijd is het Volle Maan. Ditmaal een heftige. De dagen ervoor loopt de spanning al behoorlijk op. Gevoelens van frustratie, boosheid horen bij deze Volle Maan, evenals meningsverschillen met onze dierbaren.
Mocht je een financieel geschil met iemand hebben, dan lopen de gemoederen behoorlijk op, want ruzie om geld behoort tot de mogelijkheden. Tijdens deze dagen kan je beter geen dure aankopen doen, want misschien is het wel een maandagproductie. Wacht liever eerst de Volle Maan af.
De Zon staat net 1 graad 59 Weegschaal en de Maan 1 graad 59 Ram. Ram en Weegschaal behoren tot de tekens die over onze relaties, samenwerking en communicatie met anderen gaat. En dat ligt er beroerd bij. Niet alleen voegt de Maan zich bij Cheiron; ook Mercurius staat samen met de Zon. Terwijl Mercurius nu helemaal niet tot zijn recht komt, doordat deze planeet binnen de verbrandingssfeer van de Zon valt, is de werking van Cheiron juist versterkt. Daarom reageren we zo gevoelig op alles, wat ons aan eerdere mislukkingen, pijn en verdriet doet denken uit het verleden. Behoorlijk intensief, dus. Het is sowieso verstandig om geen discussie aan te gaan met anderen, maar we worden uitgedaagd. De Volle Maan maakt daarbij ook nog eens een vierkant met Mars, waardoor er nog meer kolen op het vuur gegooid worden.
Ook de wereld reageert onrustig.
Om het beste uit deze Volle Maan te halen, trekken we ons het liegst een beetje terug en overdenken we ons leven. Herinneringen zijn soms zoet, maar ook soms te pijnlijk.
Om onszelf niet langer te kwellen, blijven we niet herkauwen wat ons is overkomen, maar proberen we vooruit te kijken.
Via acceptatie komen we veel verder.
Zie het als een harde, maar wel kansrijke leerschool.
Fijne Volle Maan!
©astromedium annette kok
Google Translate
Sept. Around 4.50 am Dutch Time is Full Moon. This time a heavy one. In the days before, the tension is already rising. Feelings of frustration, anger belong to this Full Moon, as well as differences of opinion with our loved ones.
If you have a financial dispute with someone, then the emotions run pretty well, because arguing for money is possible. During these days you better not make expensive purchases, because maybe it is a Monday production. First wait for the Full Moon.
The Sun is just 1 degree 59 Libra and the Moon 1 degree 59 Aries. Aries and Libra are among the signs that concern our relationships, cooperation and communication with others. And that is bad news. Not only does the Moon join Chiron; Mercury also stands together with the Sun. While Mercury does not come into its own at all, because this planet falls within the combustion sphere of the Sun, the operation of Chiron is actually strengthened. That is why we respond so sensitive to everything that reminds us of past failures, pain and sadness from the past. Quite intensive, so. In any case, it is wise not to enter into a discussion with others, but we are being challenged. The Full Moon also makes a square with Mars, so that more coal is thrown on the fire.
The world also reacts restlessly.
To get the best out of this Full Moon, we pull back the lies a bit and think about our lives. Memories are sometimes sweet, but sometimes too painful.
In order not to torment ourselves anymore, we do not continue to ruminate what has happened to us, but we try to look ahead.
We will go much further with acceptance.
Think of it as a hard, but promising school.
Fine Full Moon!
© astromedium annette kok
Sept. Gegen 4.50 Uhr ist Dutch Time Vollmond. Diesmal eine schwere. In den Tagen zuvor ist die Spannung bereits gestiegen. Gefühle von Frustration, Wut gehören zu diesem Vollmond, sowie Meinungsverschiedenheiten mit unseren Lieben.
Wenn Sie einen finanziellen Streit mit jemandem haben, dann laufen die Emotionen ziemlich gut, weil es um Geld geht. In diesen Tagen solltest du lieber keine teuren Einkäufe machen, weil es vielleicht eine Montagsproduktion ist. Warte zuerst auf den Vollmond.
Die Sonne ist nur 1 Grad 59 Waage und der Mond 1 Grad 59 Widder. Widder und Waage gehören zu den Zeichen, die unsere Beziehungen, Zusammenarbeit und Kommunikation mit anderen betreffen. Und das sind schlechte Nachrichten. Nicht nur der Mond tritt Chiron bei; Merkur steht auch mit der Sonne zusammen. Während der Merkur überhaupt nicht zur Geltung kommt, weil dieser Planet in die Verbrennungskugel der Sonne fällt, wird die Wirkung von Chiron tatsächlich verstärkt. Deshalb reagieren wir so sensibel auf alles, was uns an frühere Fehler, Schmerz und Traurigkeit aus der Vergangenheit erinnert. Ziemlich intensiv, so. In jedem Fall ist es ratsam, nicht mit anderen zu diskutieren, aber wir werden herausgefordert. Der Vollmond macht auch ein Quadrat mit Mars, so dass mehr Kohle auf das Feuer geworfen wird.
Die Welt reagiert auch ruhelos.
Um das Beste aus diesem Vollmond herauszuholen, ziehen wir die Lügen etwas zurück und denken über unser Leben nach. Erinnerungen sind manchmal süß, aber manchmal zu schmerzhaft.
Um uns nicht mehr zu quälen, grübeln wir nicht weiter darüber, was uns passiert ist, sondern wir versuchen nach vorne zu schauen.
Wir werden viel weiter mit Akzeptanz gehen.
Betrachten Sie es als eine harte, aber vielversprechende Schule.
Feiner Vollmond!
© astromedium annette kok


Reacties

Populaire posts van deze blog

Betekenis van de vlinder en Ooievaar volgens de engelen

Vlinders ze zijn massaal weer om me heen ze raken me zelf even aan terwijl ze langs of om me heen fladderen. Ik zie tijdens een fietstocht samen met onze hond Bo een bewoond ooievaars nest, drie jongen zie ik staan in het mooie grote nest. het lijkt me te betoveren ik kan heel dichtbij komen en zie tegen de mooie blauwe hemel de ooievaars en heel veel licht om dit nest. Ik zie de engelen en de natuurwezens dit nest beschermen. het is een heel bijzondere schouwspel het grote ronde nest op een hoge paal reikend naar de prachtige hemel het leven gegeven omringden en gekoesterd door het hoogste licht. En gevoed door het licht zegt Ischmael hij staat ineens me. Het raakt me diep zeg ik tegen Ischmael.Ook hier fladderen de witte vlinders ineens om me heen. Zelfs Bo wordt verwelkomt door de vlinders, hij ziet het niet goed meer doordat hij nog maar weinig zicht heeft met  ë ën oog het andere oog is helaas blind. Ooievaar staat voor nieuw geboort

De betekenis van witte veertjes op je pad

Kom je ze ook wel eens tegen en vaak op onverwachte momenten of plekken? mooie witte veertjes, klein groot wit of zelfs met mooie kleuren. De witte veertjes zeggen je vaak iets over de situatie waar je in zit of bevestigen iets waar je over loopt te piekeren of je hebt een vraag gesteld aan de engelen met de veer geven ze je een teken. Soms heb je geen vraag gesteld of weet je eigenlijk niet zo goed waarom je op dezelfde dag veertje tegen komt. Het eerste wat in je op komt of de persoon waar je als eerste aan denkt is vaak het teken van het veertje, een groet ze laten weten dat ze er zijn, een duw in de rug, troost enz. De veertjes kunnen je ook aanmoedigen een andere keus te overwegen of je adviseren in een bepaalde situatie. De veertjes zeggen ook vaak dat de engelen bij je zijn en dat je niet zo moet twijfelen. Grote veren zeggen vaak iets over de afstemming op indianen, sjamanen, wijsheid en rituelen. De kleuren in de veer zeggen iets over de engel. Deze specif

Boodschap van de Vlinders en de Libelle

Vlinders, ze zijn in grote getale aanwezig. Eerder schreef ik hier al over. De witte vlinder danst om mij heen. Raakt me even aan en vliegt weer weg. Als ik zit te schrijven zie ik in mijn ooghoeken een vlinder tegen het raam fladderen. Als ik op kijk lijkt het of de vlinder me begroet en fladdert dan weer weg. De vlinder tovert een glimlach op mijn gezicht. Vandaag geniet ik van de zon ik zit een , voor mij, belangrijk stuk te lezen en de vlinder komt voorbij, tikt me aan en vliegt door naar de petunia die nog altijd mooi in bloei staat. Ik begrijp wat je komt vertellen vlinder! Het is een bevestiging dat het goed is. Dan kijk ik op en zie drie prachtige libelle om de petunia vliegen. Libelle, Communicatie via dromen, alertheid, illusies doorbreken, verandering. Als een schepsel van wind staan zij voor veranderen. Als een schepsel van water vertegenwoordigen zij 'een droom'. Andere symbolische betekenis die verband houden met libelle zijn welvaart, kracht, moe