Doorgaan naar hoofdcontent

Nummer 11 is een meestergetal


Nummer 11  is een meestergetal, en is een zeer creatieve en intense energie waardoor intenties, doelen en wensen met meer gemak kunnen worden gesteld.
11  kan helpen om hogere staten van bewustzijn te activeren.
Wanneer je vaak 11:11 op de klok ziet, of wanneer je wordt aangetrokken tot patronen van het nummer 11, kan het een aankomende verandering of een spirituele ontwaken aangeven.

Engelen, geesten gidsen, en het universum gebruiken ook nummers als een manier om verbinding te maken en te communiceren, en 11:11 wordt vaak gebruikt door goddelijke wezens om je in de goede richting te helpen en het pad voor je te verlichten.
Zodat je je hoogste pad kunt bewandelen en ontvangt wat je nodig hebt.

Dit maakt november 11, de perfecte tijd om een ritueel te doen of zelfs een paar momenten te besteden over wat je in je leven wilt.

Nummer 11 wordt twee keer herhaald, een dag waarin we onze geest, lichaam en ziel kunnen uitlijnen, het is dus een krachtige dag! Op deze dag zullen ook onze gedachten extreem krachtig zijn.
Onze gedachten helpen bij het creëren en vormgeven van de realiteit waar we in leven, maar op 11/11 hebben we het voordeel om met meer snelheid te kunnen manifesteren.

In deze energie is het goed om in contact te komen met onze intuïtie en na te denken over wat we willen manifesteren en creëren, niet alleen voor onszelf, maar voor de aarde en alle bewoners van de aarde.

Zet je wensen vast in je gedachten, visualiseer het hele plaatje, en zend ze uit, en zie ze drie keer terug naar je terugkeren.
Terwijl we deze energie kunnen gebruiken om onze grootste verlangens te manifesteren, moeten we ook groter denken dan dit.

Aanbevolen wordt om dit ritueel te doen om 11:11 uur, 1.11 uur, of 11.11 uur op 11 november.

Begin met 11 minuten te schrijven over wat je vreugde brengt in je leven. Het idee is om te blijven schrijven zonder de pen neer te leggen. Zelfs als je niet weet wat je moet schrijven, hou je de pen in beweging door te schrijven of wat er ook in je hoofd stroomt. Sta jezelf toe om alles te schrijven om de pen in beweging te houden.

Als je 11 minuten hebt geschreven, ga je je concentreren op wat je hebt geschreven, je laat het allemaal heel bewust binnen komen. Deze woorden en / of activiteiten, gaan je aanwijzingen geven over waar jij je energie en tijd op kunt focussen.

Kies 3 van de beste woorden of activiteiten die het meest met je resoneren en schrijf ze dan op een apart vel papier. Plaats je hand op je hart en herhaal elk woord/activiteit wat met jou resoneert

" ik geef mezelf toestemming om te voelen / doen/ creeren ( noem dat wat met jou resoneert)...... ik geef mezelf toestemming om meer van deze energie in mijn leven te brengen vanaf vandaag."

Doe nu je ogen dicht, en visualiseer hoe je leven eruit ziet als je al deze mooie energie in je even brengt. Stel je voor dat je alles bereikt wat je wilt, en voel je vrolijk en gelukkig. Mediteer hier 11 minuten over.

Bedank spirit en zeg de mantra in jezelf of hardop.

" Ik ben uitgelijnd, ik ben een, ik creëer het leven van mijn hoogste pad, waar al mijn wensen vervuld zijn. Dank je wel!
Succes!
Joke Slagmolen

Reacties

Populaire posts van deze blog

Betekenis van de vlinder en Ooievaar volgens de engelen

Vlinders ze zijn massaal weer om me heen ze raken me zelf even aan terwijl ze langs of om me heen fladderen. Ik zie tijdens een fietstocht samen met onze hond Bo een bewoond ooievaars nest, drie jongen zie ik staan in het mooie grote nest. het lijkt me te betoveren ik kan heel dichtbij komen en zie tegen de mooie blauwe hemel de ooievaars en heel veel licht om dit nest. Ik zie de engelen en de natuurwezens dit nest beschermen. het is een heel bijzondere schouwspel het grote ronde nest op een hoge paal reikend naar de prachtige hemel het leven gegeven omringden en gekoesterd door het hoogste licht. En gevoed door het licht zegt Ischmael hij staat ineens me. Het raakt me diep zeg ik tegen Ischmael.Ook hier fladderen de witte vlinders ineens om me heen. Zelfs Bo wordt verwelkomt door de vlinders, hij ziet het niet goed meer doordat hij nog maar weinig zicht heeft met  ë ën oog het andere oog is helaas blind. Ooievaar staat voor nieuw geboort

De betekenis van witte veertjes op je pad

Kom je ze ook wel eens tegen en vaak op onverwachte momenten of plekken? mooie witte veertjes, klein groot wit of zelfs met mooie kleuren. De witte veertjes zeggen je vaak iets over de situatie waar je in zit of bevestigen iets waar je over loopt te piekeren of je hebt een vraag gesteld aan de engelen met de veer geven ze je een teken. Soms heb je geen vraag gesteld of weet je eigenlijk niet zo goed waarom je op dezelfde dag veertje tegen komt. Het eerste wat in je op komt of de persoon waar je als eerste aan denkt is vaak het teken van het veertje, een groet ze laten weten dat ze er zijn, een duw in de rug, troost enz. De veertjes kunnen je ook aanmoedigen een andere keus te overwegen of je adviseren in een bepaalde situatie. De veertjes zeggen ook vaak dat de engelen bij je zijn en dat je niet zo moet twijfelen. Grote veren zeggen vaak iets over de afstemming op indianen, sjamanen, wijsheid en rituelen. De kleuren in de veer zeggen iets over de engel. Deze specif

Boodschap van de Vlinders en de Libelle

Vlinders, ze zijn in grote getale aanwezig. Eerder schreef ik hier al over. De witte vlinder danst om mij heen. Raakt me even aan en vliegt weer weg. Als ik zit te schrijven zie ik in mijn ooghoeken een vlinder tegen het raam fladderen. Als ik op kijk lijkt het of de vlinder me begroet en fladdert dan weer weg. De vlinder tovert een glimlach op mijn gezicht. Vandaag geniet ik van de zon ik zit een , voor mij, belangrijk stuk te lezen en de vlinder komt voorbij, tikt me aan en vliegt door naar de petunia die nog altijd mooi in bloei staat. Ik begrijp wat je komt vertellen vlinder! Het is een bevestiging dat het goed is. Dan kijk ik op en zie drie prachtige libelle om de petunia vliegen. Libelle, Communicatie via dromen, alertheid, illusies doorbreken, verandering. Als een schepsel van wind staan zij voor veranderen. Als een schepsel van water vertegenwoordigen zij 'een droom'. Andere symbolische betekenis die verband houden met libelle zijn welvaart, kracht, moe