Doorgaan naar hoofdcontent

Man naast mijn bed

Om 07: 00 uur wordt ik wakker en zie een man naast mijn bed, een man met en tinnen bier kroes in zijn hand, een tand uit zijn mond of een zwarte tand  ik kan het niet goed zien. Hij praat maar ik versta hem niet, ik vraag aan AE Michaël of dit goed is wat er gebeurt zo niet of hij dit weg wil halen. De man blijft zitten en praat door. Hij lijkt op een personage van de schilderijen van de oude meesters. Ik begrijp ineens waarom hij naast mijn bed zit, die avond is er weer een meditatie en tijdens de lichtkring staan er weer velen klaar om naar het licht te gaan. We worden zoals altijd geholpen door de engelen en meesters van het licht. Zij staan om ons heen en in de kring het blijft bijzonder om dit te ervaren. Het is een groot krachtig licht waar ook moeder aarde haar werk in doet zij stuurt een straal van licht naar het midden van de kring. De hemel gaat open en daar komt een enorm licht naar beneden naar het midden van de kring. Om ons heen sturen de engelen en de lichtmeesters hun licht naar het midden van de kring en wij doen dit via ons harte - licht ook. De zielen worden opgewacht door meester Sanada, Maria en Engel Gabriël. Je kunt je nu waarschijnlijke wel  voorstellen wat een krachtig licht er ontstaat. Als we die avond de lichtkring vormen staan velen zielen klaar om in het licht te stappen om mee te gaan naar huis. Honderden zielen zie ik heel snel in en flits voorbij gaan het licht in en de man die aan mijn bed zat staat naast mij en ziet toe dat iedereen mee gaat. Hij ziet er zo anders uit nu, zo blij als hij daar staat. Af en toe kijkt hij naar mij en glimlacht en uit die lach begrijp ik dat dit een hele belangrijke gebeurtenis is. Hij laat mij weten dat dit zielen uit een slagveld zijn. Ook nu staan er een aantal kinderen twee van hen zijn wat ouder en zijn zeer angstig. Ik zie en voel dat ze ernstig mishandeld zijn en daarom zo angstig zijn. Uiteindelijk gaan ze mee eerst kijken ze nog naar het licht of ze zeker willen zijn dat het echt goed is en dan ineens gaan ze mee, ze zijn zich dan opeens bewust van wie ze zijn en waar ze naar toe gaan. Als laatste gaat de man die aan mijn bed zat. Hij bedankt ons en gaat mee kijkt nog een keer om en glimlacht om vervolgens ineens door te stromen. Zo is er weer een grote groep zielen naar het licht en er volgen er meer.....in mijn boeken Engelen om je heen en Engelen kun je nog meer van deze mooie ervaringen lezen.
Harte groet, Joke

Reacties

Unknown zei…
Wow Joke wat een bijzonder verhaal, ik zie het helemaal voor me! Het zal wel veel indruk op je gemaakt hebben.

Liefs Marieke
paul zei…
prachtig Joke, wat een mooi werk.
Ik weet dat wij dat , toen ik nog in Limburg woonde, ook regelmatig deden, het voelde soms wel eng maar omdat we goede en deskundige hemels leiding hadden was het goed.
Wat een kracht en hulp kunnen wij bieden aan de mens op aarde en natuurlijk ook voor onze eigen zielerust en groei is dit belangrijk.
Ik heb wel eens iemand boven mijn bed zien hangen, maar ik schrok zo dat hij al meteen vertrok, gelukkig maar.
Hoi Marieke,
De lichtkring is iedere keer weer overweldigend. Zo vol liefde en licht dit kan ik niet in woorden omzetten. De zielen zijn zo gelukkig als zij zich weer bewust worden van het licht, zo mooi en intens is dit prachtige werk wat we met elkaar doen,zo boven zo beneden. Liefs Joke
Hoi Paul, Fijn dat je dit ook hebt gedaan. Misschien kun je die ziel nog eens uitnodigen samen met Michael en vragen waarom hij verscheen.
Ilse Knook zei…
indrukwekkend joke
paul zei…
Hoi Joke.
Ik heb deze man in liefde naar het licht gestuurd en gevraagd aan de engelen om hem te begeleiden op zijn weg.
Ik hoop dat ik bij een volgende keer niet meer zo schrik, maar dit is ook een zaak van goed beschermen en rustig blijven.
Margreet zei…
Prachtig Joke,
ik merk dat het me intens raakt.
Ik vergat zelfs door te ademen toen ik het las.
Het voelt alsof er nog heel wat staat te gebeuren, alsof we in een stroomversnelling zitten.

HARTegroet Mamgreet

Populaire posts van deze blog

Betekenis van de vlinder en Ooievaar volgens de engelen

Vlinders ze zijn massaal weer om me heen ze raken me zelf even aan terwijl ze langs of om me heen fladderen. Ik zie tijdens een fietstocht samen met onze hond Bo een bewoond ooievaars nest, drie jongen zie ik staan in het mooie grote nest. het lijkt me te betoveren ik kan heel dichtbij komen en zie tegen de mooie blauwe hemel de ooievaars en heel veel licht om dit nest. Ik zie de engelen en de natuurwezens dit nest beschermen. het is een heel bijzondere schouwspel het grote ronde nest op een hoge paal reikend naar de prachtige hemel het leven gegeven omringden en gekoesterd door het hoogste licht. En gevoed door het licht zegt Ischmael hij staat ineens me. Het raakt me diep zeg ik tegen Ischmael.Ook hier fladderen de witte vlinders ineens om me heen. Zelfs Bo wordt verwelkomt door de vlinders, hij ziet het niet goed meer doordat hij nog maar weinig zicht heeft met  ë ën oog het andere oog is helaas blind. Ooievaar staat voor nieuw geboort

De betekenis van witte veertjes op je pad

Kom je ze ook wel eens tegen en vaak op onverwachte momenten of plekken? mooie witte veertjes, klein groot wit of zelfs met mooie kleuren. De witte veertjes zeggen je vaak iets over de situatie waar je in zit of bevestigen iets waar je over loopt te piekeren of je hebt een vraag gesteld aan de engelen met de veer geven ze je een teken. Soms heb je geen vraag gesteld of weet je eigenlijk niet zo goed waarom je op dezelfde dag veertje tegen komt. Het eerste wat in je op komt of de persoon waar je als eerste aan denkt is vaak het teken van het veertje, een groet ze laten weten dat ze er zijn, een duw in de rug, troost enz. De veertjes kunnen je ook aanmoedigen een andere keus te overwegen of je adviseren in een bepaalde situatie. De veertjes zeggen ook vaak dat de engelen bij je zijn en dat je niet zo moet twijfelen. Grote veren zeggen vaak iets over de afstemming op indianen, sjamanen, wijsheid en rituelen. De kleuren in de veer zeggen iets over de engel. Deze specif

Boodschap van de Vlinders en de Libelle

Vlinders, ze zijn in grote getale aanwezig. Eerder schreef ik hier al over. De witte vlinder danst om mij heen. Raakt me even aan en vliegt weer weg. Als ik zit te schrijven zie ik in mijn ooghoeken een vlinder tegen het raam fladderen. Als ik op kijk lijkt het of de vlinder me begroet en fladdert dan weer weg. De vlinder tovert een glimlach op mijn gezicht. Vandaag geniet ik van de zon ik zit een , voor mij, belangrijk stuk te lezen en de vlinder komt voorbij, tikt me aan en vliegt door naar de petunia die nog altijd mooi in bloei staat. Ik begrijp wat je komt vertellen vlinder! Het is een bevestiging dat het goed is. Dan kijk ik op en zie drie prachtige libelle om de petunia vliegen. Libelle, Communicatie via dromen, alertheid, illusies doorbreken, verandering. Als een schepsel van wind staan zij voor veranderen. Als een schepsel van water vertegenwoordigen zij 'een droom'. Andere symbolische betekenis die verband houden met libelle zijn welvaart, kracht, moe