Doorgaan naar hoofdcontent

Dolfijnen

Dolfijnen prachtige lichtwezens, gefascineerd  kijk ik naar de filmpjes die ik tegen kom met vaak prachtige muziek. De dolfijn geluiden die nu als muziek in mijn oren klinkt, gaven mij eerder een diep verdriet een diepe, diepe pijn. Ik kon hier eerder niet naar luisteren, als ik nu naar de prachtige beelden kijk voel ik mij weer thuis in de energie van Atlantis, Lemurie. De diepe wonden die ooit zijn ontstaan in deze levens zijn inmiddels geheeld. Nu kan ik wel naar de prachtige klanken van de dolfijnen en walvissen luisteren  maar er blijft toch een heimwee een verlangen. Verlangen naar eenheid, verbonden zijn, onvoorwaardelijke liefde en deze prachtige dieren die zo spiritueel zijn spelen een grote rol in dit alles. Dieren in het algemeen wat een zwak heb ik voor deze prachtige wezens en al vaker heb ik geschreven over de boodschap die dieren naar ons mensen uitzenden.
Hoe gaan we om met deze unieke wezens? nog heel vaak in slechte omstandigheden, hoe erg vindt ik het om langs de vrachtwagens te rijden vol met kippen of varkens op weg naar het slachthuis. Ze voelen waar ze naar toe gaan, voel maar eens als je langs zo'n wagen vol dieren rijd, het is te voelen dat zij stijf staan van de angst. Deze angst gaat door het lijf van het dier wat wij als mens naar binnen krijgen omdat de angst in het vlees zit, plus alle groei hormonen. Als je vanavond een stuk vlees op je bord hebt liggen kijk dan eens naar het vlees en besef dat je een zielgenoot opeet. Rood vlees heft 48 uur nodig in je darmen om te verteren, dus een grote bacterieboom.Vlees, we kunnen het eten zeker wel maar niet zoals dit nu gebeurt, onbewust, gooi je wagentje maar vol want de schappen liggen vol. Denk je niet dat juist hierin een boodschap zit? De hele dag wist ik al dat deze blog geschreven moet worden, alweer roep ik. Ja het is nodig om de mens na te laten denken over hoe zij met dieren omgaan maar ook met zichzelf om iedere dag vlees te eten. Dit is niet nodig, af en toe er is genoeg ander voedsel wat we kunnen eten. Heb je wel eens in de ogen van een dier gekeken...ik smelt als ik dit doe. Prachtige ogen die de spiegels van de ziel zijn en zoveel te vertellen hebben. Ik kan het niet lezen op teletekst als er weer iets is met dieren, ik kan het op straat niet zien als er, na mijn gevoel, iets niet gaat met dieren. Ik denk al snel dat een dier aan zijn lot overgelaten wordt. Ook de engelen kunnen we aanroepen voor hulp bij dieren.
Aartsengel Ariël voor de dieren in en rond het water
Aartsengel Michael voor de dolfijnen en walvissen, hulp kunnen we vragen om de jacht op (deze) dieren te stoppen, al het leed betreft dieren te stoppen. Ook het zwemmen met dolfijnen en de kunstjes die zij moeten doen voor ons, het is verschrikkelijk al dit leed.
Engel Barurel voor het water waar deze unieke dieren in wonen. Maar ook voor ons  drinkwater.
Vanmorgen vroeg wordt ik wakker,  kan niet meer in slaap komen tot ik Michael ineens waarneem. Hij komt naar me toe neemt plaats op de rand van mijn bed en zegt; dit bericht moet je nogmaals plaatsen omdat het nodig is mensen bewust te maken van deze prachtige wezens waar Gods licht  in en doorheen schijnt. De komst van de mens op aarde heeft een doel zo gelijk aan de dieren. Heb deze Goddelijke wezens lief!  Ik ben daarna weer in slaap gevallen en droom over de zee de liefde van de dieren en zie zelfs engelen in het water....... de volgende dag krijg ik mooie inzichten over de engelen van de zee het was dus geen een droom.... dit prachtige verhaal komt in mijn boek.
Hieronder een favoriet nummer, sluit je ogen en laat je mee voeren op deze prachtige klanken..........


Reacties

Populaire posts van deze blog

Betekenis van de vlinder en Ooievaar volgens de engelen

Vlinders ze zijn massaal weer om me heen ze raken me zelf even aan terwijl ze langs of om me heen fladderen. Ik zie tijdens een fietstocht samen met onze hond Bo een bewoond ooievaars nest, drie jongen zie ik staan in het mooie grote nest. het lijkt me te betoveren ik kan heel dichtbij komen en zie tegen de mooie blauwe hemel de ooievaars en heel veel licht om dit nest. Ik zie de engelen en de natuurwezens dit nest beschermen. het is een heel bijzondere schouwspel het grote ronde nest op een hoge paal reikend naar de prachtige hemel het leven gegeven omringden en gekoesterd door het hoogste licht. En gevoed door het licht zegt Ischmael hij staat ineens me. Het raakt me diep zeg ik tegen Ischmael.Ook hier fladderen de witte vlinders ineens om me heen. Zelfs Bo wordt verwelkomt door de vlinders, hij ziet het niet goed meer doordat hij nog maar weinig zicht heeft met  ë ën oog het andere oog is helaas blind. Ooievaar staat voor nieuw geboort

De betekenis van witte veertjes op je pad

Kom je ze ook wel eens tegen en vaak op onverwachte momenten of plekken? mooie witte veertjes, klein groot wit of zelfs met mooie kleuren. De witte veertjes zeggen je vaak iets over de situatie waar je in zit of bevestigen iets waar je over loopt te piekeren of je hebt een vraag gesteld aan de engelen met de veer geven ze je een teken. Soms heb je geen vraag gesteld of weet je eigenlijk niet zo goed waarom je op dezelfde dag veertje tegen komt. Het eerste wat in je op komt of de persoon waar je als eerste aan denkt is vaak het teken van het veertje, een groet ze laten weten dat ze er zijn, een duw in de rug, troost enz. De veertjes kunnen je ook aanmoedigen een andere keus te overwegen of je adviseren in een bepaalde situatie. De veertjes zeggen ook vaak dat de engelen bij je zijn en dat je niet zo moet twijfelen. Grote veren zeggen vaak iets over de afstemming op indianen, sjamanen, wijsheid en rituelen. De kleuren in de veer zeggen iets over de engel. Deze specif

Boodschap van de Vlinders en de Libelle

Vlinders, ze zijn in grote getale aanwezig. Eerder schreef ik hier al over. De witte vlinder danst om mij heen. Raakt me even aan en vliegt weer weg. Als ik zit te schrijven zie ik in mijn ooghoeken een vlinder tegen het raam fladderen. Als ik op kijk lijkt het of de vlinder me begroet en fladdert dan weer weg. De vlinder tovert een glimlach op mijn gezicht. Vandaag geniet ik van de zon ik zit een , voor mij, belangrijk stuk te lezen en de vlinder komt voorbij, tikt me aan en vliegt door naar de petunia die nog altijd mooi in bloei staat. Ik begrijp wat je komt vertellen vlinder! Het is een bevestiging dat het goed is. Dan kijk ik op en zie drie prachtige libelle om de petunia vliegen. Libelle, Communicatie via dromen, alertheid, illusies doorbreken, verandering. Als een schepsel van wind staan zij voor veranderen. Als een schepsel van water vertegenwoordigen zij 'een droom'. Andere symbolische betekenis die verband houden met libelle zijn welvaart, kracht, moe