Doorgaan naar hoofdcontent

Een mooi nieuwjaar Sirius ziel!


De engelen geven mij aan een blog van een aantal jaren geleden erbij te zoeken. En dit is de blog over Sirius en de sterrenregen.

De afgelopen tijd krijg ik nog van alles terug gespiegeld in contacten met anderen en het sterkt me in mijn kracht, blijf bij jezelf! En dit voelt als een enorme kracht die ik na eeuwen hebt her-vonden. De enorme connectie met de directie van boven, het is zo intens en bijzondere de prachtige reizen maak ik samen met deze mooie wezens. Ze laten me zien hoe ik van het moment van incarneren opgeleid ben en hoe ik in vele situaties nu de hulp zie en hoe ik onderwezen ben in woord en daad.
Ik vier feest met mijn stralende ziel en alle zielen die om mij heen zijn en begeleiden, opleiden en onderwijzen en dit zijn er veel, heel veel. Het feest van het licht het feest van Sirius, de poort naar een andere energie die als je het pakt je naar een andere licht brengt. Natuurlijk overleg ik of ik meditaties moet plannen voor deze bijzondere poort energieen, het antwoord is nee dit is jou feest en dit feest kunnen nog weinige met je vieren. Dit zegt niets over dat de een meer is dan de ander dit zegt iets over overgave en afstemming geeft Engel Metaron aan. Je bent het lichtende voorbeeld op aarde en aan anderen om dit voorbeeld te toetsen en hun eigen waarheid te zoeken. Je hebt het allemaal op eigen kracht gedaan zonder toverformules, (hulp)middelen die je van alles beloven en zo 3de dimensie gericht zijn. De kracht zit in het zelf en dit is de grootse kracht! Wij bewonderen je hierom enorm en zien de schoonheid van dit alles. De grootse uitdaging van je zware karma is jezelf weer vinden en dit...dit heb je bereikt dus dit feest is echt voor jou.
Metatron knikt naar me en ik voel de dankbaarheid die hij hiermee naar mij zend, WOW Ik ben verrast en zo blij en dankbaar met deze prachtige woorden.

Hieronder lees je alles over de sterrenregen en Sirius.

Dus je begrijpt dat we in een hele bijzondere energie zitten met de  22 ste juli de Maria Magdalena energie, 26 juli planetaire nieuwjaar, 7:7,  8:8 poort en de 9:9 poort dagen.
Samen met de sterrenregen aankomende dagen, Sirius, de 8 poort,  in september de 9:9 poort. Het is nu heftig in alle opzichten maar gezien deze energieën kan ik alleen maar zeggen......een mooi nieuw jaar Sirius stralende ziel!

op 26 juli wordt  het planetaire ( = gebaseerd op je incarnatie geschiedenis als ziel)  nieuwjaar gevierd. Deze periode word ook geassocieerd met de "Leeuwenpoort ", het historische moment wanneer het sterrenbeeld Leeuw afgestemd is op de complexe piramide in Gizeh. Maar je zou kunnen vragen, waarom is dat belangrijk? Dit omdat je het planetaire Nieuwjaar viert op het moment wanneer de blauwe ster Sirius in de ochtend hemel op hetzelfde moment en in de nabijgelegen locatie naar onze zon stijgt. Het is de tijd wanneer de aarde twee zichtbaar "zonnen" in de hemel heeft. De één zon is Goud, en de andere is blauw in frequentie. Deze combinatie van sterren viert de lange verbinding tussen aarde en de zon en ster systeem van Sirius. In het oude Egypte betekende in de Atlantische beschaving die sprong aan de oevers van de Nijl, en de vlaktes van Egypte overstroomd, zodat de gewassen kunnen worden verbouwd. De stijging van het water betekende de terugkeer van overvloed en zegeningen naar het land, en dit werd ook geassocieerd met Sirius en het  spiraalvormige stijgen in het Oosten. Sirius is al lang een leidend licht en kracht in de evolutie van de aarde. Er waren vele krachtige ster leraren die kwam naar de aarde om te helpen met de mensheid, en zij werden beschouwd als "goden".

Deze leraren waren de wezens bekend als Isis en Osiris, die brachten de kunst van landbouw en leerde aan de volkeren van het oude Egypte om hen te helpen  hun wereld na het trauma van de Atlantische catastrofe te reconstrueren. En nu, op dit moment, zijn de  leraren van Sirius weer terug op aarde om ons te helpen met de frequenties, het  binnenkomende diamanten licht dat  helpt bij het verhogen van de frequentie van onze planeet en van de mensheid. Het goud van de zon en de blauwe zon als Master teachers, bracht de Sirius informatie naar de oude Egyptenaren dat hielp hen te herinneren wie ze waren en waar ze heen gingen. Zij leerde hen de beginselen van het accensie proces, en deze werden geregistreerd in papyrus teksten op muren van de piramide en tempel. Zij herinnerde ons allemaal dat onze lichamen aards zijn, maar onze ziel van de sterren is. In de afgelopen jaren, zij hebben ons eraan herinnerd dat alles energie en frequentie is, en dat bewustzijn verhogen  betekent dat we onszelf kunnen uitlijnen met de frequenties die afkomstig zijn uit het kosmische hart en het Galactisch centrum, en is het verhogen van de frequentie van ons licht-lichamen en onze fysieke lichamen en DNA. Het waren de Sirius leraren die ons als eerste leerde over het "Christus-bewustzijn", dat werd belichaamd in het gouden licht van de zon. De gouden frequentie was Goddelijk licht en het droeg de energie van goddelijke liefde en mededogen. Als mensheid geopend te ontvangen en door te geven van het goddelijke licht.
Op naar  een nieuw jaar met nog meer verbinding, bewustwording en vooral een mooi aards leven verboden met Al wat is!
©Joke Slagmolen

Reacties

Populaire posts van deze blog

Betekenis van de vlinder en Ooievaar volgens de engelen

Vlinders ze zijn massaal weer om me heen ze raken me zelf even aan terwijl ze langs of om me heen fladderen. Ik zie tijdens een fietstocht samen met onze hond Bo een bewoond ooievaars nest, drie jongen zie ik staan in het mooie grote nest. het lijkt me te betoveren ik kan heel dichtbij komen en zie tegen de mooie blauwe hemel de ooievaars en heel veel licht om dit nest. Ik zie de engelen en de natuurwezens dit nest beschermen. het is een heel bijzondere schouwspel het grote ronde nest op een hoge paal reikend naar de prachtige hemel het leven gegeven omringden en gekoesterd door het hoogste licht. En gevoed door het licht zegt Ischmael hij staat ineens me. Het raakt me diep zeg ik tegen Ischmael.Ook hier fladderen de witte vlinders ineens om me heen. Zelfs Bo wordt verwelkomt door de vlinders, hij ziet het niet goed meer doordat hij nog maar weinig zicht heeft met  ë ën oog het andere oog is helaas blind. Ooievaar staat voor nieuw geboort

De betekenis van witte veertjes op je pad

Kom je ze ook wel eens tegen en vaak op onverwachte momenten of plekken? mooie witte veertjes, klein groot wit of zelfs met mooie kleuren. De witte veertjes zeggen je vaak iets over de situatie waar je in zit of bevestigen iets waar je over loopt te piekeren of je hebt een vraag gesteld aan de engelen met de veer geven ze je een teken. Soms heb je geen vraag gesteld of weet je eigenlijk niet zo goed waarom je op dezelfde dag veertje tegen komt. Het eerste wat in je op komt of de persoon waar je als eerste aan denkt is vaak het teken van het veertje, een groet ze laten weten dat ze er zijn, een duw in de rug, troost enz. De veertjes kunnen je ook aanmoedigen een andere keus te overwegen of je adviseren in een bepaalde situatie. De veertjes zeggen ook vaak dat de engelen bij je zijn en dat je niet zo moet twijfelen. Grote veren zeggen vaak iets over de afstemming op indianen, sjamanen, wijsheid en rituelen. De kleuren in de veer zeggen iets over de engel. Deze specif

Boodschap van de Vlinders en de Libelle

Vlinders, ze zijn in grote getale aanwezig. Eerder schreef ik hier al over. De witte vlinder danst om mij heen. Raakt me even aan en vliegt weer weg. Als ik zit te schrijven zie ik in mijn ooghoeken een vlinder tegen het raam fladderen. Als ik op kijk lijkt het of de vlinder me begroet en fladdert dan weer weg. De vlinder tovert een glimlach op mijn gezicht. Vandaag geniet ik van de zon ik zit een , voor mij, belangrijk stuk te lezen en de vlinder komt voorbij, tikt me aan en vliegt door naar de petunia die nog altijd mooi in bloei staat. Ik begrijp wat je komt vertellen vlinder! Het is een bevestiging dat het goed is. Dan kijk ik op en zie drie prachtige libelle om de petunia vliegen. Libelle, Communicatie via dromen, alertheid, illusies doorbreken, verandering. Als een schepsel van wind staan zij voor veranderen. Als een schepsel van water vertegenwoordigen zij 'een droom'. Andere symbolische betekenis die verband houden met libelle zijn welvaart, kracht, moe