Doorgaan naar hoofdcontent

Nog even een reminder - 2022 Universeel een 6 jaar in numerologie



In de numerologie wordt door alle cijfers van het jaar bij elkaar op te tellen om één enkel cijfer te creëren het jaar nummer bepaalt.
Het getal 6 in de numerologie is het nummer van Liefde, vrouw, hart, familie, genezing, voeding, empathie, moederinstinct, zelfzorg en voeding.
Het getal 6 brengt ons weer thuis. Brengt ons weer terug bij alles wat niet met geld te koop is. Maar naar de kwaliteiten die voortkomen uit iets groters dan wij, de zoete nectar van het onzichtbare, een eeuwige liefde. Een waarheid die diep in elke vezel van ons wezen wordt gevoeld.

Wat ervaar je als je in de lagere trilling van het nummer 6 blijft. Het kan je houden in martelaarschap, overmatige zorg, verstikking, proberen om iedereen en alles te 'genezen'. Bezorgdheid, angst en paranoia kunnen aanwezig zijn wanneer dingen niet 'goed' gaan. Of zelfs de drang om te (blijven) controleren, kritisch te zijn, zelfingenomen anderen te beoordelen en te geloven dat alleen JIJ de antwoorden en het recht hebt om je te bemoeien met de persoonlijke Zielreis-keuzes van anderen (Goeroe gedrag dus volg niet blindelings maar volg je eigen hart)

Onthoud dat LIEFDE door het nummer 6 geduldig, vriendelijk, empathisch is en diep respect heeft voor de paden die anderen nemen. Liefde geneest door aanwezig te zijn, niet door te oordelen over de persoonlijke levenskeuzes van andere mensen.
Woorden die resoneren met Nummer 6
Vrouw
Zelfliefde
Zelfzorg
Goud 
Innerlijk Kind
Leraar
Dankbaarheid
Waarheid
Visionair
Creativiteit
Integratie
Overgave
Atlantis
Aartsengel Azraël
Aartsengel Chamuël
Aartsengel Gabriël
De 6de Dimensie
In een Universeel 6 Jaar breidt ons bewustzijn zich uit om de wijsheid van het 6e Dimensionale Portaal te belichamen - het Portaal van de Goddelijke Vrouwelijke, Vrouwelijke Wijsheid.

Het leven op aarde wordt ervaren door 8 dimensies van bewustzijn en de 13 heilige sleutels van de schepping. De 1e Dimensie is ons Aardse Hart (het Kristallijnen Raster van de Aarde), en de 8e Dimensie is ons Kosmische Hart (Galactisch Centrum van de Melkweg).

Onze Ziel resoneert op de 5e Dimensionale trillingsfrequentie, het innerlijke weten dat terwijl je een Ziel bent die een menselijke ervaring heeft, je deel uitmaakt van iets dat veel groter is dan jezelf. Daarom gaat 5e Dimensionale leven over leven in dienst (overgave) van iets dat groter is dan jezelf. Elke gedachte, woord, handeling, diepte verandert het veld, en holografisch kunnen we enorme sprongen maken in het collectieve bewustzijn door onszelf te veranderen.

2022 is het jaar van het ontwaken van het Vrouwelijke. De noodzaak om te loslaten om de verwoestingen van de Mannelijkheid die in zijn schaduwvorm vibreert te 'vechten', en in plaats daarvan het LICHT van de Vrouwelijke Geest in alle dingen te ontsteken .Terwijl het Vrouwelijke tot haar recht komt, wordt het Mannelijke opnieuw in harmonische balans gebracht, ter voorbereiding op 2023, ons Universele 7 Jaar van 7 Dimensionale Bewustzijn.

Denk aan vrouwelijke intuïtie die naar een nog hoger octaaf van potentieel wordt gebracht! Het gaat helemaal over voelen , voelen door al onze zintuigen, de maan, de sterren, de aarde, en geleid worden door een kracht van LIEFDE die groter is dan wij. Ga in 2022 uit je hoofd en volg de gevoelens van het hart - dat is waar de magie gebeurt!
Samengevat!
2022 is een jaar van het Hart. Ontdekken wat het betekent om echt vanuit je Hart te leven, trouw te zijn aan je Hart en je bezig te houden met verbinding vanuit het hart!
Dit jaar zal ons dieper in ons hart brengen, waar we begeleid hebben om onze eigenwaarde te waarderen en eerbiedig voor ons zelf te eren. Om te ontdekken WAAROM we op dit moment hier op aarde zijn, en HOE we een brug moeten zijn voor de verandering. Dit is een jaar van geweldige keuze in alle zaken vanuit het hart - van ons werk, financiën, relaties tot onze voetafdruk op de planeet. Het is een jaar waarin je je hart verbindt met het kosmische hart, en luistert naar de roep van de geest. Het is een jaar van WAARHEID voor iedereen.

Liefs Joke 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Betekenis van de vlinder en Ooievaar volgens de engelen

Vlinders ze zijn massaal weer om me heen ze raken me zelf even aan terwijl ze langs of om me heen fladderen. Ik zie tijdens een fietstocht samen met onze hond Bo een bewoond ooievaars nest, drie jongen zie ik staan in het mooie grote nest. het lijkt me te betoveren ik kan heel dichtbij komen en zie tegen de mooie blauwe hemel de ooievaars en heel veel licht om dit nest. Ik zie de engelen en de natuurwezens dit nest beschermen. het is een heel bijzondere schouwspel het grote ronde nest op een hoge paal reikend naar de prachtige hemel het leven gegeven omringden en gekoesterd door het hoogste licht. En gevoed door het licht zegt Ischmael hij staat ineens me. Het raakt me diep zeg ik tegen Ischmael.Ook hier fladderen de witte vlinders ineens om me heen. Zelfs Bo wordt verwelkomt door de vlinders, hij ziet het niet goed meer doordat hij nog maar weinig zicht heeft met  ë ën oog het andere oog is helaas blind. Ooievaar staat voor nieuw geboort

De betekenis van witte veertjes op je pad

Kom je ze ook wel eens tegen en vaak op onverwachte momenten of plekken? mooie witte veertjes, klein groot wit of zelfs met mooie kleuren. De witte veertjes zeggen je vaak iets over de situatie waar je in zit of bevestigen iets waar je over loopt te piekeren of je hebt een vraag gesteld aan de engelen met de veer geven ze je een teken. Soms heb je geen vraag gesteld of weet je eigenlijk niet zo goed waarom je op dezelfde dag veertje tegen komt. Het eerste wat in je op komt of de persoon waar je als eerste aan denkt is vaak het teken van het veertje, een groet ze laten weten dat ze er zijn, een duw in de rug, troost enz. De veertjes kunnen je ook aanmoedigen een andere keus te overwegen of je adviseren in een bepaalde situatie. De veertjes zeggen ook vaak dat de engelen bij je zijn en dat je niet zo moet twijfelen. Grote veren zeggen vaak iets over de afstemming op indianen, sjamanen, wijsheid en rituelen. De kleuren in de veer zeggen iets over de engel. Deze specif

Boodschap van de Vlinders en de Libelle

Vlinders, ze zijn in grote getale aanwezig. Eerder schreef ik hier al over. De witte vlinder danst om mij heen. Raakt me even aan en vliegt weer weg. Als ik zit te schrijven zie ik in mijn ooghoeken een vlinder tegen het raam fladderen. Als ik op kijk lijkt het of de vlinder me begroet en fladdert dan weer weg. De vlinder tovert een glimlach op mijn gezicht. Vandaag geniet ik van de zon ik zit een , voor mij, belangrijk stuk te lezen en de vlinder komt voorbij, tikt me aan en vliegt door naar de petunia die nog altijd mooi in bloei staat. Ik begrijp wat je komt vertellen vlinder! Het is een bevestiging dat het goed is. Dan kijk ik op en zie drie prachtige libelle om de petunia vliegen. Libelle, Communicatie via dromen, alertheid, illusies doorbreken, verandering. Als een schepsel van wind staan zij voor veranderen. Als een schepsel van water vertegenwoordigen zij 'een droom'. Andere symbolische betekenis die verband houden met libelle zijn welvaart, kracht, moe